Mijn favoriete haakprojecten van 2016

by - december 29, 2016


Nog maar een paar dagen en dan komt 2016 alweer tot haar eind. Net zoals bij voortgaande jaren vind ik het leuk om nog eens terug te blikken. Even nog terug kijken wat er het afgelopen jaar allemaal is gebeurd, wat ik heb meegemaakt maar ook wat ik op creatief gebied heb gehaakt. Want dat was best veel. Het blijven zulke fijne hobby's dat haken en borduren! Ik ben dan ook erg blij dat ik daar dit jaar meer tijd voor heb vrij gemaakt.  Voor vandaag laat ik mijn vijf favoriete haakprojecten van 2016 nog eens zien. Kijken jullie mee?

Nummer 5




Het vrolijke babydekentje(klik) in verschillende roze- en paars tinten. Vele weken heb ik met plezier aan dit leuke dekentje gehaakt en vandaag de dag wordt ie nog steeds met veel plezier gebruikt. Lekker warm voor in de kinderwagenbak en door de kleurtjes ook nog eens heel leuk om te zien. Ook op de site werd het babydekentje vaak bekeken en op gereageerd! Dit was dus duidelijk niet alleen een favoriet van mij maar ook van vele bezoekers.. Nogmaals bedankt!


Nummer 4



Een leuk, klein projectje voor tussendoor. Dat was het fijne luieretui (klik) patroon gehaakt met Catania katoen. Dit luieretui was niet alleen leuk om te haken, maar is ook erg fijn in gebruik. Al vele malen heb ik dit etui in handen gehad,  echt een aanrader voor iedere aanstaande mama! Natuurlijk kan je ze kant en klaar kopen, maar zelf maken vond ik veel leuker.

Nummer 3



Het lieve knuffeldoekje(klik) dat ik voor Kostelijkleven maakte. Ik heb al tientallen knuffeldoekjes gemaakt maar ze blijven ook zo leuk! Voor ieder doekje pak ik weer andere kleurtjes zodat ze nooit hetzelfde worden. Ook het popje bovenop het doekje wisselt nog wel eens. Zo heb je toch telkens een ander werkje in handen..

Nummer 2




Stip & Haak heeft veel leuke haakpatronen maar toen ik Floortje de Uil(klik) zag, moest ik haar gewoon maken! Een uiltje is altijd leuk, maar door het leuke streepjes patroon kan je haar ook heel eigen maken. Ik haakte haar in onze babykamer kleuren: grijs, mint groen en wit. En omdat ze lekker groot is, is het een echte eye catcher geworden! 

Nummer 1



Sommige dagen was ik er helemaal verliefd op en andere dagen vervloekte ik de dag dat ik het goede idee had om zo'n groot project te starten. En dan heb ik het natuurlijk over mijn zelf gehaakte voetenzak(klik). Mooi om te zien, heerlijk warm voor de kleine meid maar wat een werk was dit! Dit was mijn grootste project van dit jaar maar ook gelijk het project waar ik het meest trots op ben. Vandaar dat ze op nummer één staat. Helemaal zelf gemaakt en gevoerd. Een grote klus maar het is zo mooi geworden! Ik heb er ook al vele complimenten op gehad, van jullie, van familie maar ook van onbekenden. Super leuk!  Dat maakte al het werk meer dan waard..

Dit waren mijn favoriete haakprojecten van 2016! Natuurlijk heb ik veel meer dingen gehaakt die ook erg leuk of mooi waren, maar deze springen er voor mij toch wel uit. Wil je al mijn haakprojecten nog eens bekijken? Blader dan eens terug in mijn categorie 'Crafts'(klik). Op naar een nieuw en hopelijk weer een creatief jaar!

Welk haakproject van mij was jouw favoriet?


You May Also Like

5 Reacties

  1. Je hebt hele mooie projecten gemaakt dit jaar, en ik moet natuurlijk nu het knuffeltje zeggen he :) Want die maakte je voor mij hihihi. Maar moet zeggen dat al je projecten mooi zijn, wel een stukje kleurrijker dan ik van je gewent ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die voetenzak is echt heel mooi geworden! Zo iets zou ik ook nog wel willen maken als wij op een dag nog een kleine mogen verwelkomen. Veel leuker dan zo'n standaard zwarte die we nu hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie projecten heb je gemaakt dit jaar! Van haken en breien is voor mij veel te weinig van terecht gekomen (jammer!) Hopelijk kan ik dat in 2017 meer gaan doen. De voetenzak is heel erg leuk, daar mag je zeker trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke haakprojecten zitten hierbij. je bent lekker bezig geweest, leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie dingen heb je gehaakt. Ook echt veel in een jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥