Insta-Peek #44

by - december 24, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Gisteren het huis van mijn ouders versierd, want mijn vader werd 50 jaar! ♥ Vandaag al druk in het huis geweest, vanmiddag naar de fysio geweest, met de kleine meid gewandeld en haar lekker in bad gedaan. Tijd voor koffie dus  Yule, vandaag is de kortste dag en de langste nacht. Vanaf nu zullen de dagen weer langer worden en het licht terugkeren  Rustig opstarten en inmiddels is het alweer tijd voor een flesje. Mevrouw zit alweer een hoeveelheid hoger sinds gisteren. 165 ml gaat nu schoon op! 



Natuurlijk even knuffelen na een flesje en ook de eerste selfie gemaakt ♥ Vandaag voor het eerst als gezinnetje op de foto gezet. Daarna was het tijd voor een lekkere Moccachino bij de Bagels & Beans  ♥ Super spannend, vandaag ons eerste bezoekje bij de Aankoop makelaar gehad. Erg benieuwd want volgende week hebben wij al de eerste bezichtiging ♥ Morgen voor het eerst kerst met ons nieuwe gezinnetje vieren ♥ 

Bij deze wens ik je een heel fijn kerstweekend toe  
Geniet van alle gezelligheid, cadeautjes en heerlijke gerechten...

You May Also Like

3 Reacties

  1. Weer een mooi weekje, en die foto van jouw met je kleine. Hoe jullie elkaar aan kijkt is heel erg mooi!!!!
    En jij ook hele fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en wat wordt jullie dochter alweer groot! Geniet van deze dagen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, gaaf naar een huis gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥