Eleanor's geboortekaartje

by - december 16, 2016



Ondanks dat ik hier(klik) schreef dat het geen geboorte kaartje uit mijn inspiratie blogje zou worden, hebben wij achteraf toch voor het roze kaartje gekozen. Nadat ik mijn inspiratie blogje had geschreven ging de zoektocht nog een tijdje verder, maar telkens vond ik het perfecte kaartje net niet. Ondanks dat ik geen geboortekaartje met teveel roze wilde, bleef deze toch in mijn gedachten hangen. Ik besloot om het idee om een kaartje met een uiltje te laten varen en toch voor deze te gaan. En achteraf ben ik hier heel erg blij mee. Kijk je mee naar ons geboorte kaartje?



Op de linker binnenkant staat dit gedichtje. Een gedichtje dat verwijst naar de periode waar een kindje zo gewenst was, maar een lange tijd nog uitbleef. Een periode die voor mijn gevoel hier mooi mee wordt afgesloten.


Op de rechter binnenkant staat hetzelfde plaatje als de voorkant, haar naam en geboorte datum. Er onder staat de tijd, gewicht en lengte. Niet veel poespas maar wel speels door het leuke rondje. Onder deze tekst staan onze namen en adres. Deze heb ik wegens privacy natuurlijk eventjes weggehaald. 

Bezoek ontvangen vonden wij erg leuk, maar wij wilden wel graag weten wanneer wij de koffie en thee klaar moesten zetten. Ons flatje is niet erg groot, dus veel bezoek tegelijk werd em niet! Op de achterkant stond dan ook: 'Wil je teentjes komen tellen, graag dan eerst even bellen'? Kort maar effectief. Natuurlijk stonden onze telefoonnummers eronder.

Een kaartje zonder al te veel poespas maar wel leuk voor een meisje. Ik ben dan ook nog steeds erg blij met onze keuze. 

You May Also Like

5 Reacties

  1. Proficiat met de geboorte van jullie dochtertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel lief kaartje.
    Heel mooie keuze.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je uitgekozen. Gelijk heb je om te vragen voor even te bellen om langs te komen. Ik zou het anders ook niet zo leuk vinden. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥