Insta-Peek #43

by - december 17, 2016



Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Vorige week zaterdag gingen wij voor het eerst met z'n tweeën op stap. Eleanor heeft oma mooi bezig gehouden en ondertussen aten wij lekker een bageltje bij Bagel & Beans  De Amaryllis op het dienblad is ook uitgekomen, ze blijven mooi om te zien  Soms is het wel jammer dat ze zo snel groeit, met leuke boxpakjes bijvoorbeeld. Nog even en dan kan ze deze al niet meer aan ♥ Want dit kleine meisje is onderhand al niet meer zo klein! Wij zijn bij het CB geweest en daar is ze gemeten en gewogen. Ze is nu 54.5 cm en 4250 gram. Ook kon ik voor het eerst een lachje ontdekken! 



Voor het eerst met z'n drie'tjes gewinkeld in de stad. En dat maakt hongerig! Tijd voor een lekker kopje koffie en een warme wafel.. ♥ De laatste paar nachten ging het steeds beter maar vannacht heeft de kleine mevrouw van 22.30 tot 07.15 uur geslapen! Super trots op haar ♥ Ook dit geweldig leuke truitje met een uil erop mocht mee naar huis  Eindelijk kon ik mijn cadeautje aan haar(klik) geven, een zelfgemaakt knuffeldoekje als felicitatie voor d'r zwangerschap 

Hoe was jouw week?


You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat een dotje is het toch, je dochter.
    Heerlijk hoor die baby foto's.
    Oké de amaryllis is ook leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm, die bagel ziet er lekker uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaryllis vind ik ook zo mooi! En dat truitje wat lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om op deze manier je week terug te zien.
    Fijn te lezen dat het met je dochter zo goed gaat.
    Mooie zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥