Wreath of all seasons

by - november 09, 2016


Al een hele lange tijd staat de Wreath of All Seasonsklik van Dimensions op mijn wensenlijstje. Maar zoals met zoveel patronen moest ze braaf wachten. De laatste tijd had ik echter wel zin om te borduren, maar gek genoeg niet aan mijn HAED's. Gelukkig kon ik mij met Butterfly Kissesklik even vermaken maar zoals je weet, is deze al een poosje af. Het werd dus tijd voor een nieuw borduurwerkje..



En aangezien ik toch moet wachten tot de kleine meid zich aandient, vond ik dit wel een mooi moment om een nieuw borduurproject te starten. Zoveel kom ik niet meer buiten de deur, dus vaak staat de middag in het teken van borduren. En dat zie je, binnen een paar dagen tijd vlogen de kruisjes op het doek. Met zeven kruisjes per cm is het een mooi, fijn werkje. Juist waar ik zo gek op ben. En die vele stiksteekjes, waar Dimensions bekend om staat pak ik gewoon gelijk mee. 


Tot nu toe vind ik dit een heerlijk werkje om aan te borduren, ik had het lastiger ingeschat. Ik had al vaker gelezen dat borduursters moeite met Dimensions patronen zouden hebben omdat ze zo bewerkelijk zijn, maar hier heb ik nog geen last van. Zelfs de gemengde kleuren vind ik prima te doen. En ze geven zo'n mooi effect! De gekleurde eikenblaadjes waren dan tot nu toe ook mijn favoriet om te borduren.. De komende tijd zal ik mij gaan focussen op het herfst gedeelte, zodat ik hopelijk ook echt met de seizoenen mee kan borduren.

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een mooie kleuren bij elkaar. Ik ben benieuwd als je weer verder bent :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als ik doe je gelijk de stiksteekjes, ik ben benieuwd hoe snel je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Michelle,
    de kleuren zijn ook echt heel erg mooi in dit borduurwerkje.
    Ik borduur niet meer (gun me er gewoon geen tijd meer voor ..) maar ik kan er wel van genieten als ik er naar kijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vooruitgang. En oh, dat egeltje als pin-speltje (of hoe je dat misschien ook noemt hihi) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het word erg mooi, vond ook wel even leuk om te zien wat het word!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een super mooi borduurwerk. Goede keuze om stiksteekjes meteen mee te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥