Geluksmomentjes #7

by - november 07, 2016


'Gelukmomentjes' is een nieuwe rubriek hier op Kersenbloesems. Met een paar foto's en woorden laat ik zien wat mijn geluks momentjes van de laatste tijd waren. Deze kunnen groot zijn, maar ook klein. De kunst ervan is om in ons drukke, alledaagse leven ze te leren herkennen en te waarderen. Met deze 'Gelukmomentjes' probeer ik nog even stil te staan en te genieten van deze fijne momenten.

- Samen knuffelen onder een plaidje -


 - Genieten van een vers pompoen soepje -


- Een middagje borduren-

- Mooie herfstkleuren tegen een strak blauwe lucht -

 - De heerlijke kerstlijnen van The Body Shop -

- Die eerste kruisjes op een leeg stukje stof - 



Wat waren jouw Geluksmomentjes van de laatste tijd? 

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat mooi! Ik heb een boekje hier naast mij liggen om leuke momenten vast te leggen. Eerlijk gezegd vergeet ik het vaak. Mijn geluksmoment van afgelopen weekend was toen ik na een weekend uit met mijn man bij mijn zoon en schoondochter te eten was en ik om mij heenkeek en dacht: wat een rijkdom!
    Ik ga even wat blogjes teruglezen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne foto's! Mijn gelukmomentjes zijn; het herfstboeket wat ook gedroogd mooi blijft, de vele paddestoelenfoto's, een nieuw huispak met hoge cowl, de knuffelmomentjes met vriendjelief, nieuwe recepten uitproberen...ach, wat eigenlijk niet?! Er is genoeg om van te genieten, en de lijst is oneindig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd goed om stil te staan bij geluksmomenten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel leuk dat jij zo kan genieten van de eerste kruisjes op een nieuw leeg stukje stof. Ik vind dat gek genoeg altijd vervelend. Wil wat zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het heel erg leuk om vorige week twee medebloggers voor de eerste keer te ontmoeten op de Boekenbeurs en tijdens een auteursdiner met Krystal Sutherland.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liefde voor the body shop! Fijn ook die herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie en lieve geluksmomentjes Michelle :_)
    Laat ik het er op houden dat ik helaas niet zoveel geluksmomentjes had maar die komen wel weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥