Liberate Me | Twee jaar verder

by - november 24, 2016

Ieder jaar, rond de dag dat ik het borduurwerk ben gestart probeer ik terug te blikken naar het voortgaande borduur jaar. Want ondanks dat ik borduur voor mijn ontspanning, is het toch fijn als je ziet dat je borduurwerkje mooi groeit. Vandaag is het de beurt aan Liberate Me. Haar ben ik twee jaar geleden op 22 november(klik) gestart. Een borduurwerk waar de achtergrond zo donker van is dat je gelijk een winters gevoel krijgt. Het is dan ook niet een werkje wat je er altijd even snel bij pakt. En dat is te zien, het afgelopen jaar is er maar anderhalve pagina bijgekomen. Niet veel, maar ach iedere pagina is er één..

23 november 2015

24 november 2016

Op naar het volgende borduurjaar..

You May Also Like

8 Reacties

  1. Je doet dat goed. Is ook wel een heel karweitje denk ik. Wel donkere kleuren, ik zie liever iets lichtere kleuren. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt toch nog een redelijk stukje zo, leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft een donker maar mooi werk, ben wel heel nieuwschierig hoe ze er over een jaar uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is best nog wel wat gevorderd, zeker met die donkere kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het is toch een heel stuk dat erbij is gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat is moeilijk te zien! Ik vind dat er best een heel stuk is bijgekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er al heel mooi uit, en je hebt toch weer heel veel kruisjes gezet.
    Groetjes, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is inderdaad wel een donkere en ik vraag me af hoe het eruit zal zien als het helemaal klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥