Insta-Peek #41

by - november 26, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Op zaterdagochtend hadden wij voor de laatste keer kraamzorg. Een apart en dubbel gevoel, nu moeten we het echt helemaal zelf doen! Al is het ook wel lekker om met z´n drie´tjes te zijn  Ondanks dat het maandagochtend is, hebben wij een heerlijk zondags gevoel. Chris is nog fijn een weekje vrij, dus de ochtenden bestaan uit rustig opstaan ♥ Mooie quote  Van mijn zorgverzekering kreeg ik een bosje bloemen voor de geboorte van Eleanor. Een super leuke verassing


Weer een lekker fris bedje Ik blijf die panda lijn van de Prenatal zo lief vinden! ♥ Samen met mijn meisje. Deze foto is door de kraamverzorgster in mijn kraamweek gemaakt en het is de eerste foto waarop ik er toonbaar uit zie, bijzonder momentje dus  Die zwangerschapskilo's pak ik later wel aan, deze dagen geniet ik nog gewoon samen met het kraambezoek van een plakje cake met slagroom en roze muisjes  Deze week kregen wij wat meer kraamvisite en ook hele leuke cadeaus! O.a dit leuke shirtje 

Dit was de eerste week zonder kraamzorg. Het bestond vooral uit kraamvisite, leren, knuffelen, ontdekken en elkaar leren kennen.  Gelukkig krijgen wij ook langzaam weer een beetje ons eigen ritme terug. Een keertje lekker lang douchen, een blogje typen of even een serie'tje kijken kan voor mijn gevoel weer. Volgende week gaat Chris weer naar het werk en zal de verzorging van Eleanor op mij vallen, ik ben heel benieuwd naar deze week. Maar eerst.. hebben wij nog een weekendje samen.

Hoe was jouw week?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Wat een mooi weekje, ik vind het nog steeds een hele speciale foto jouw zo te zien met je kleine madam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi om de liefde voor je kind al te zien. Prachtige foto's heb je gemaakt. Ja het zal wel even wennen zijn om alles alleen te doen. Ik vind Eleanor echt een mooie naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke week. Fijn dat jullie zo samen kunnen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥