Het eindresultaat van Butterfly Kisses

by - november 02, 2016



Ik had eigenlijk ondertussen nog een update over Butterfly Kisses willen schrijven, maar ze borduurde zo vlot dat dit al niet meer nodig bleek. Ze is namelijk al een aantal dagen af! Voordat ik het wist zette ik de laatste steekjes aan dit aandoenlijke borduurwerkje.


Vele stiksteekjes sieren dit kleine borduurwerkje. Gelukkig heb ik ze telkens erbij mee genomen want om dit allemaal op het laatste nog te moeten doen, pfoe dat is een heel karwei. Ondanks dat er veel felle tinten gebruikt werden, is het toch een heel lieflijk werkje geworden. Mooi om te zien hoe dat helemaal op elkaar afgestemd is binnen het patroon!


Binnenkort moet ik alleen nog haar naam en geboorte datum eronder borduren en dan kan dit leuke konijntje ingelijst worden. Een vierkant lijstje lijkt mij het mooiste, maar dat zal wel een uitdaging worden om te vinden, aangezien ik kleinere borduurwerkje altijd zelf inlijst. We zullen zien, nu eerst maar eens wachten op de kleine..


You May Also Like

6 Reacties

  1. Heel lief! Ik heb voor mijn laatste geboortetegel een vierkante lijst gevonden bij de Hema en helemaal niet zo duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is dit geworden. Echt heel mooi gemaakt.
    En wat zal dat leuk zijn om de naam en de geboortedatum er bij te mogen zetten.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem echt heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik borduur deze bunny's ook ☺️ En heb vele ingelijst in de vierkante ribba fotolijst van ikea in het wit 23 x 23 cm. Misschien heb je wat aan deze tip, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk en lief. En de stiksteekjes maken het erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥