Terugblik Oktober

by - oktober 31, 2016

Terwijl ik mij nog goed kan herinneren dat Oktober net begon, maak ik nu alweer dit maandoverzichtje. De weken gaan snel, heel erg snel! Nog maar twee korte maandjes of wij duiken alweer de feestdagen in. De gezelligheid van de kerstdagen en als afsluiter Nieuwjaar, vergezelt met een lekkere oliebol. Maar dan loop ik wel weer een stukje vooruit, laten we eerst Oktober maar eens afsluiten..



Voor mijn gevoel ben ik in Oktober grotendeels bezig geweest met zwanger zijn. Dit klinkt misschien stom, maar zo voelt het wel. Opletten dat ik wel op tijd wat eet, de box opzetten, op tijd mijn rust pakken, een zwangerschaps updateklik hier en daar, een bezoekje aan verloskundige, de laatste dingentjes in orde maken, de vluchttas klaar zetten en vooral heel rustig aan doen. Wat nog best lastig is, vooral als het buiten zo mooi herfstig is en je graag naar buiten wil. Gelukkig geeft mijn lichaam momenteel heel goed aan wat ze wel en niet kan. En helaas voor mij is dit niet al te veel.

Maar de laatste loodjes zijn echt in zicht. We kunnen nu spreken over weken - en soms zelfs dagen- i.p.v maanden.  Gelukkig heb ik genoeg fijne hobby's die mij nog even bezig kunnen houden. Zo haakte ik een vestje voor de kleine meid, maakte ik de gehaakte voetenzakklik af, begon ik te borduren aan een geboorte tegeltjeklik en haakte verschillende, kleine projectjes. Deze projecten krijg je natuurlijk nog te zien.

Met het kleine beetje energie dat ik had maakten wij twee keer een korte wandeling om toch even van die prachtige herfst kleurenklik te genieten, lunchten wij gezellig buiten de deur, bezochten wij even kort de stad en brachten wij een bezoekje aan het tuincentrum. Hier kochten wij o.a een lekker fuzzy plaid en nieuwe kussens voor op de bank. Vergezeld met een lekker kopje thee - ja jongens ik drink weer thee, joehoe!- vermaak ik mij dus wel in ons knusse huisje..


Hoe was de maand Oktober voor jouw?


You May Also Like

5 Reacties

  1. Ja de dagen vliegen voor bij. Voor je het weet heb je de kleine in je armen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's in je collage. Je vliegt inderdaad wel wat hard vooruit naar de feestdagen. In die tussenliggende tijd ga je ook nog eens bevallen van jullie kleine meisje. Doe lekker rustig aan deze laatste weekjes...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn oktober was helaas niet zo leuk, en een maand om snel te vergeten... Maar ben blij dat de herfst is gekomen met al die mooie bladeren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne foto's en momentjes... Het vliegt voorbij, het is alweer November. EINDELIJK haha. Oktober stond veel in het teken van dingen regelen voor onze nieuwe en oude woning.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De weken vliegen inderdaad voorbij. Ik kijk al echt uit naar de feestdagen en stiekem het voorjaar ;-). Succes met de laatste loodjes. Het komt echt steeds dichterbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥