Herfst kleuren

by - oktober 30, 2016


Overal zie je ze nu volop, die prachtige herfstkleuren. Sommige bladeren zijn rood, oranje en anderen zijn meer geel of goudachtig. Moeder natuur heeft ze allemaal in haar kleurenpalet. Welke kleur ze ook hebben, ik vind ze prachtig! Ik kijk dan ook ieder jaar mijn ogen weer uit. Inmiddels weet ik de mooiste plekjes hier in de wijk wel te vinden. Waar de eerste bomen verkleuren en waar je de eerste paddenstoelen vind. Snel zoek ik ze altijd op, want zoals ieder jaar is dit mooie kleurenspel maar voor een aantal weken..



Grappig genoeg heb ik nog bijna geen paddenstoelen gezien. Maar dat is natuurlijk ook niet zo gek, want die fijne uitstapjes naar het bos blijven helaas uit. Mijn zwangere lichaam laat dit echt niet meer toe. Als ik al een kort blokje om met Bentley kan doen, ben ik tevreden. Gelukkig wonen wij in een groene buurt en kan ik dus heerlijk nog van die mooie herfst kleuren genieten, zelfs vanuit huis.


Herinneren jullie je nog de foto reeks van vorig jaar, herfst in eigen wijkklik? Dit bewijst maar weer eens dat die mooie herfst beelden ook dichtbij huis te vinden zijn. Deze bovenstaande foto's heb ik bijvoorbeeld vijf minuten van mijn huis gemaakt. Wanneer ik naar buiten kijk, zie ik nog steeds die prachtige rode bladeren. Voor nu geniet ik dus lekker vanuit huis van die mooie herfstkleuren, vergezeld met de dieren en een handwerkje onder een plaidje.. Ach en volgend jaar gaan we gewoon lekker met de kinderwagen op paddenstoelen jacht..

Geniet jij ook zo van die mooie herfstkleuren?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat zijn het toch mooie kleuren he!!! Je maakt echt hele mooie foto's en als de zon schijnt en ik tijd heb. Loop ik graag even een klein rondje door het park. Simpel te genieten van de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook nu weer heel mooie foto's Michelle. Rustig aan, volgend jaar kun je naar hartelust rondwandelen met de wandelwagen met je kindje er in. Kan zij gelijk ook de liefde voor de natuur van je overnemen.
    Fijne namiddag en avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De herfst vind ik niet zo leuk, maar de herfstkleuren vind ik echt prachtig. We hebben nu echt een rode boom voor de deur :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa het is echt een mooie tijd weer! Ook hier in de achtertuin is het volop herfst & genieten, maar afgelopen week mochten we nog veel meer moois zien! Tijdens onze minivakantie hebben we verschillende wandelgebieden bezocht en foto's geschoten. Zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de herfst altijd te donker. Maar vind de kleuren van de bladeren erg mooi. stijn is helaas niet zo'n wandelwagenfan. Met maxi cosi op de kinderwagenonderstel ging het beter. Maar uit de bak wilde hij altijd uit en anders werd het huilen. En de tula draagzak vond ik te zwaar en hij te warm.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥