Insta-Peek #39

by - oktober 22, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Afgelopen weekend maakten wij voor het eerst in lange tijd weer eens een wandelingetje, niet heel ver maar zo kon ik eindelijk die prachtige herfst bladeren vast leggen  Nog maar dertig daagjes tot mijn uitgerekende datum, het begint spannend te worden! Ik ben zo benieuwd wanneer ze besluit om geboren te worden  Ons pluizig hondenkindje werd ook drie jaar oudklik deze week. Het is moeilijk voor te stellen dat hij zo klein en pluizig was  Lekker knus op de bank met een nieuw borduurwerkje 



Deze week bereikte ik de 36 weken. Ik schreef er natuurlijk een blogjeklik over en maakte wat buik foto´s Nadat ik Bentley had weggebracht naar de trimsalon trakteerde ik mijzelf op wat lekkers ♥ Iedere dag borduur ik even aan dit snoezige werkje. Het gaat ook zo lekker vlot! Binnenkort een blogje over dit leuke konijntje, belooft.. ♥ Herfst wat ben je mooi! Dit is ons uitzicht vanuit ons slaapkamer raam, niet gek toch?! 

Een week van lekker cocoonen dus! Naast een afspraak bij de trimsalon, de verloskundige en een gezellige lunch afspraak bij Bagels & Beans ben ik bijna niet de deur uit geweest. Ja,  voor Bentley zijn dagelijkse wandelingetjes maar gelukkig is hij al gewend dat zijn vrouwtje niet meer zo snel en ver kan wandelen. Op naar een nieuwe week van warme chocolademelk, plaidjes, borduurwerkjes, knuffelen en herfstige taferelen.

Hoe was jouw week?

You May Also Like

2 Reacties

  1. Wat leuk dat je nu ook lekker aan het borduren bent :-). Succes komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat je weer lekker aan het prikken bent, en jeetje wat heb je toch een buik :) Trotse mama to be

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥