Hiep hiep hoera..

by - oktober 19, 2016


Bentley is drie jaar! Met alle baby gerelateerde dingen zouden we het bijna zijn vergeten, maar ons liefste hondenkindje is vandaag drie jaar geworden! Ongelofelijk zeg, drie jaar alweer. Ik weet nog goed dat we hem, als klein pupje gingen ophalen. In deze drie jaar is dit kleine, eigenwijze pupje uitgegroeid tot een gezellig familie lid waar wij al hele leuke momenten mee hebben beleeft. 


Vele tripjes naar het bos, het strand maar ook een paar vakanties mocht Bentley gezellig mee. Allemaal mooie momenten om nog eens op terug te kijken, gelukkig heb ik daar ook allemaal foto´s van. En zelfs met deze zwangerschap is Bentley niet weg te denken. Als een brave waakhond houdt hij de wacht over zijn vrouwtje en houdt hij mij gezelschap als ik mij minder voel. S´middags doen we samen een slaapje en het liefste ligt hij tegen mijn buik aan. Een mooie herinnering voor later, om aan onze kleine meid te vertellen..

Lieve Bentley, we zijn zo benieuwd hoe je straks ons gezinnetje met een baby gaat vinden, maar voor nu vieren we jouw verjaardag. Op naar nog vele mooie, knuffelige jaren samen 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Van harte! Ben zelf geen hondenmens, maar een huisdier is wel heerlijk gezelschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ik vind m zo een schatje! Ik heb niet heel veel met honden, maar soms zijn ze zó schattig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! Verwen hem maar extra met knuffels vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw is hij al weer drie jaar, had ik echt niet verwacht. Zo speels als hij ook is :) Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een trouw beestje. Is straks ook leuk als jullie kleine meisje straks Bentley bewust ziet. Dan houden ze elkaar echt in de gaten. Zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig koppie. Ik hoop dat ie straks dol is op de kleine meid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥