Butterfly kisses

by - oktober 26, 2016


De volgers die mijn Instagram en Insta-peek's in de gaten houden, hadden al een kleine update gezien van dit kleine borduurwerkje. Een klein, schattig konijntje met en vlindertje op zijn neus. Een borduurwerkje van de 'Somebunny to love' collectie. Ik heb er eerder al Bunnymoonklik en Sleepybunnyklik van gemaakt, ook als kraamcadeautje. Maar dit keer is het niet voor iemand anders, maar is het voor onze kleine meid.



Eigenlijk had ik graag iets met een uiltjes thema geborduurd, maar na wekenlang te hebben gezocht kwam ik nog steeds niks tegen. Er zijn genoeg mooie ontwerpen hoor, maar niet wat ik zocht. Het idee van een geboorte lap werd van tafel geveegd en ik ben mij gaan focussen op mijn haakwerkjes. Tot een weekje geleden. Ik vond de konijntjes toch wel erg schattig en om eerlijk te zijn, zoveel uiltjes vind je nu ook weer niet terug op haar kamertjeklik.


Dus het werd dit lieve konijntje. Naast vlindertjes zullen er ook nog vele bloemen bijkomen. De stiksteekjes doe ik -zoals altijd- er gelijk bij, zo hoef ik op het einde niet alles in één keer te doen. Ze zorgen ervoor dat het borduurwerkje een mooie diepte krijgt, maar echt leuk om te doen zou ik het niet noemen. Gelukkig is het een klein borduurwerkje en ben ik inmiddels bijna klaar met haar. De eindfoto's zullen volgende week verschijnen..


You May Also Like

4 Reacties

  1. Ik ben je projectje inderdaad aan het volgen via Instagram. Deze week heb ik voor het eerst in lange tijd ook nog eens wat kunnen kruisjessteken. Vermits het me ondertussen duidelijk geworden is dat ik het niet leuk vind om kleding te naaien neem ik vanaf nu een handwerkje mee naar de naailes en dan doe ik dat terwijl ik met mijn moeke en nichtje bijpraat. Ik vind het heel knap wanneer zo'n kledingstuk of handtasje af is, maar het maken zelf spreekt me jammer genoeg minder aan doordat ik het absoluut NIET ontspannend vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig projectje is dit toch en ja ik heb je project al lang gezien :) Misschien wel een klein beetje jammer dat je nu al op instagram verder bent dan je blogje hier laat zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leukerd! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Vind het konijntje nu al leuk<3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥