Wandelen bij het Witte Veen

by - augustus 04, 2016



Ik weet niet wat jij ervan vind, maar ik miste mijn wandelingen en de blogjes die ervan voortkwamen wel! Lekker even de natuur in, je hoofd leeg maken en samen foto's maken. Momenteel is het gewoon afwachten hoe ik mij voel en daarop plannen wij de dag. Ik was dan ook erg enthousiast toen ik mij zondag ochtend prima voelde! Alweer een zondag waarop wij lekker gingen wandelen, het voelde als vanouds..



Dit keer stond een korte wandeling van 4 km net over de grens gepland. Bij het Witte Veen, nooit geweest en toch is het zo dichtbij. En achteraf ook zo mooi! Fijne wandelpaden door een bosrijke omgeving. Je kon goed merken dat het de laatste tijd wat meer heeft geregend.. Niet alleen zagen wij de eerste paddenstoelen..


Maar ook deze leuke beestjes zag je volop! Je moest wel uitkijken waar je liep want deze kikkertjes waren maar twee cm groot klein. De Schotse Hooglanders en Boomkikkers die er ook leven hebben wij helaas niet gezien, maar hiervoor moet je ook wel geluk hebben denk ik. 


Het was een fijn uurtje wandelen. De temperatuur was top, het was er heerlijk rustig en de omgeving zorgt ervoor dat wij nog eens terug komen. Als afsluiter besloten wij een kijkje te nemen bij de watermolen. Hier hadden zij een restaurant met terras gebouwd en onder het genot van een kopje cappuccino en een stukje zelfgebakken appeltaart konden Bentley en wij even uitrusten.

Wandel jij vaak?

You May Also Like

10 Reacties

  1. Weer super mooie foto's. Ik wandel nu wel vaker met Stijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, dat was weer genieten voor jullie en voor je lezers van de foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg!! Vooral die kikker natuurlijk. Zeker als die zo klein is, echt moeilijk te fotograferen! Prachtig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag de foto van het kikkertje al voor bij komen op instagram. Fijn dat je even kon gaan wandelen. Lekker buiten in de natuur en het levert je mooie foto's op. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n zondagochtendwandeling. Dat doen wij ook zo vaak als we kunnen. Alleen niet als het regent. Ik hou niet van wandelen in de regen. Prachtig gebied is dit ook daar bij jullie. En een koffie met gebak of een broodje als afsluiter is natuurlijk nooit verkeerd.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het ook leuk hoor. In de eerste plek omdat het natuurlijk veel toffer is om te horen dat je je goed voelt maar ook doordat we dan weer wat mooie natuurfoto's te zien krijgen. Die met de kikker vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wandelen kan zo fijn zijn! Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk, en ja ik wandel vaak. zo goed als elke week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg! Daar zou ik ook wel willen wandelen..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥