Lunchen & bijkletsen

by - augustus 02, 2016

Bijna een heel jaar hadden we elkaar niet gezien. Natuurlijk spreken we elkaar wel via onze blog en via social media, maar zo bij elkaar op de thee gaan is natuurlijk ook erg gezellig! Helaas zorgen de vele kilometers ervoor dat dit beperkt wordt tot een paar keer per jaar. Gisteren was het weer zover en kwam Elisa van Propvol een middagje bij mij.


Al snel begonnen we over dagelijkse dingetjes te kletsen en kon ik haar de baby kamer showen. En als verassing had ze een heel lief tutteldoekje voor mij meegebracht, handgemaakt! Super lief, deze krijgt een mooi plekje op haar kamertje!  

En onder het genot van een bagel en wat te drinken bij Bagels & Beans ( het begint traditie te worden) kletsen we verder. Mooi om te zien hoe je als persoon groeit over de jaren heen. We kennen elkaar nu dik, wat zal het zijn, zes a zeven jaar? En ook de vriendschap is mee gegroeid. Voor het eerst hadden we het minder over borduren, een leuke hobby die we allebei hebben maar momenteel minder uitvoeren. Wie weet, misschien de volgende keer. Al wordt de volgende keer wel anders, want dan zal ik naast getrouwd ook mama zijn. Een leuk vooruitzicht. Voor nu hebben we weer leuke herinneringen aan dit bezoekje..  Tot de volgende keer 

You May Also Like

9 Reacties

  1. Het was zeker weer gezellig, en gelukkig kon ik zonder moeite heen en terug rijden :) Geen files of gekkigheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs leuk! En het tutteldoekje is superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om elkaar dan te ontmoeten en "live" bij te praten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zulke bezoekjes zijn het leukste. Zo te lezen heb je er van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief cadeautje had ze bij zich.
    Echt een schatje.
    Gezellig hoor, zo'n bezoekje.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi cadeau. En klinkt erg gezellig en leuk😀

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥