Insta- Peek #34

by - augustus 12, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Om het weekend goed te beginnen kocht ik alvast een bloemetje, zonnebloemen waren het dit keer geworden. Tja als het weer niet mee wil werken, dan halen we zelf wel de gezelligheid in huis  Hoi! Na een lange tijd gaf ik mijn profiel foto eens een update  Maandag ochtend had ik ineens last van nesteldrang, alle ramen en deuren moesten schoon! En dat heb ik geweten, in totaal heb ik negen ramen gelapt. De rugpijn die erdoor volgde hoef ik je denk ik niet uit te leggen.. Tijd voor een pauze met wat lekkers dus  Onze oude Toms, ze houdt nog steeds alles goed in de gaten 



Het proeflapje met de Wafelsteek was goed gelukt dus ik kon het uithalen en met de goede kleur weer her beginnen. Omdat ik deze week wat meer thuis doorbracht, is het lapje mooi gegroeid   Iedere dag sla ik braaf een pagina om. Naast een leuk weetje of feitje over de baby staat er ook op hoeveel weken je zwanger bent en hoeveel dagen je nog te gaan hebt. 100 dagen nog, dit vond ik wel een foto waard!  Na lang nadenken heb ik toch de stap gezet om materiaal voor dreadlocks te bestellen #spannend ♥ Na een paar mindere dagen even wat vrolijkheid in huis gehaald. Lisianthus dit keer, de kleur vond ik zo mooi. Er zaten ook donker roze bloemen tussendoor 

De afgelopen dagen ben ik wat stiller geweest op blog maar ook op Instagram. Alles is goed met de baby hoor, maar met mij wat minder. De rug- en bandenpijn lijken het over te hebben genomen. Hierdoor had ik weinig zin om echt iets te doen deze week. Natuurlijk deed ik wel iets meer  - zoals gezellig bijkletsen bij een vriendin, een bezoekje aan mijn ouders, een controle bij de verloskundige en een fysio behandeling - maar hier heb ik geen foto's van gemaakt. Omdat ik meer rust moest nemen ben ik alvast begonnen met het maken van mijn dreads. Hier zal ik binnenkort foto's van plaatsen en ook de zwangerschapsupdate van week 25 & 26 heb je nog te goed van mij. Hopelijk heeft de fysio behandeling van vandaag geholpen en ga ik een beter weekend tegemoet. Dat zou wel zo fijn én gezellig zijn..

Hoe was jouw week?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Oh wat fijn die zonnebloem! Die geven inderdaad altijd zo een zonnig gevoel :) Wat vervelend van je rugpijn. Ben heel benieuwd naar je dreads!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word ook altijd zo blij van bloemen. Zo mooi! Ik hoop trouwens dat de pijn de aankomende week zal weg trekken. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog 100 dagen, wat gaat de tijd snel. Hopelijk voel je je gauw weer wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik loop nog even achter door een blogfeed-achterstand. Hopelijk voel je je ondertussen weer wat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van bloemen kan ik erg blij worden<3 Staat hier ook een bosje van mijn schoonouders.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥