Insta-Peek #33

by - augustus 06, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Ook de tweede Orchidee is eindelijk in bloei gekomen. Het is wel een hele andere kleur dan zijn maatje maar ach ze blijven mooi  Laatst kochten wij dit leuke haakje voor op de baby kamer. Super schattig! Nu nog een leuk plekje zien te vinden   Elisa kwam gezellig op bezoek en bracht een heel lief cadeautje mee   Een luie dag samen met mijn moppie. Met dit weer heb je ook niet echt zin om naar buiten te gaan #halloherfst  



Dit regenachtige weer vraagt gewoon om een kopje thee! Sinds mijn zwangerschap heb ik maar heel weinig thee gedronken. Eerst werd ik er heel misselijk van en nu vind ik er gewoon niks meer aan. Ook dit kopje ging er met pijn en moeite in  #troubles  Alweer 73 cm aan dit leuke dekentje gehaakt! Nog een paar cm en dan is ze af ♥ Gezellig bijgekletst met een vriendin onder het genot van een sapje en wat lekkers. Haar muffin was nog onderweg trouwens ^^ Het was weer erg gezellig!  Het baby dekentje is ook afgekomen! Straks zal ie voor in de kinderwagen worden gebruikt, maar nu hangt ie nog gezellig op haar kamertje 

Een weekje van gezellig bijkletsen, buiten de deur lunchen, projecten afhaken en voor het eerst in lange tijd weer zoveel regen zien!  De eerste week van Augustus is ook alweer bijna om, ik ben benieuwd wat de tweede zal brengen.. 

Wat heb jij afgelopen week zoal gedaan?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Een Orchidee is echt prachtig! Mooie bloemen. Je dekentje is ook echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het dekentje goed gelukt! Leuke foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk overzichtje, en afgelopen week wat ik gedaan heb *smile* naar jouw, werken en pip.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat dekentje mooi geworden! Vind dat uiltje ook heel erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. #Halloherfst komt vandaag ook zeker van pas, helaas. Het dekentje is zo mooi geworden <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥