Uil Floortje

by - juli 21, 2016



Nu zullen jullie vast wel denken, een uil dat Floortje heet?! Heet jullie konijn ook niet zo? Ja dat klopt. Maar deze leukerd van Stip en Haak is minstens zo leuk en lief als onze Floortje. Een weekje geleden begin ik aan haar te haken. Ik wilde graag een mooie, grote knuffel voor op de baby kamer hebben. Een knuffel die de lege ruimte bovenop haar kledingkast een beetje opvult, maar ook gelijk binnen ons thema past. 



Ineens bedacht ik mij dat ik een tijd terug een patroon van een mooie uil had gekocht. Ik verzamelde wat bolletjes acryl en begon te haken. Grotendeels bestaat ze uit Stylecraft Special DK, maar ook garen van de zeeman en Pingouin werd er gebruikt. Nu moet ik wel toegeven dat de Stylecraft echt mijn voorkeur heeft, het haakt zo heerlijk! Door gebruik te maken van acryl is ze een beste uil geworden, wel zo'n 27 cm hoog als ze rechtop zit! Een perfect formaatje voor op een kledingkastje dus..




Wat een leukerd is ze toch hé. Iets zegt mij dat ze zich helemaal thuis voelt in de babykamer. De kledingkast is nu haar domijn, heerlijk om gek op te doen, een dutje te doen of de wacht op te houden. Want vanaf daar kan ze alles goed in de gaten houden. En mochten wij eventjes niet bij onze kleine meid in de buurt zijn, dan is uil Floortje er voor haar.

You May Also Like

8 Reacties

  1. Je kunt niet alleen om haar lachen, maar ze heeft ook een heel hoog knuffelgehalte! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh een schattige knuffel. Knap gedaan hoor. Past goed bij de rest van jullie kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd, vooral die foto op z'n kop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je uil goed gelukt. Een leuke beer straks voor jullie meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel, probeer ondanks de kwaaltjes te genieten van je zwangerschap ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥