Fladderende Vlinders

by - juli 22, 2016

Ondanks dat ik tegenwoordig niet meer zo ver weg wandel, loop ik nog regelmatig met de camera in de hand. Want in de nabije omgeving is ook genoeg moois te zien. Deze week spendeerden wij heerlijk veel tijd in de tuin van mijn ouders. Hun zwembad zorgde voor een aangename verkoeling tijdens deze warme dagen. Mijn oog viel op de bloeiende vlinderstruik, tientallen vlinders deden zich te goed aan haar zoete nectar. 

De dag erop besloot ik mijn camera mee te nemen, want een vlinder mooi op de foto zetten met mijn macro lens was nog nooit gelukt. Of ze waren te vlug, of ze zaten te hoog. Een vlinder mooi vast leggen werd dus een soort van agenda puntje. En eindelijk is het mij gelukt. Kijken jullie mee?

Citroenvlinder

 Atalanta

Atalanta

Dagpauwoog

You May Also Like

7 Reacties

  1. Ze zijn goed gelukt hoor! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vlinders! Mijn favoriet <3 Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie foto's! mooie vlinders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's heb je gemaakt. het is zeker niet gemakkelijk om ze te fotograferen. Het is vooral even geluk hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooi foto's! Vlinders = geduld hebben. Net als met vogeltjes. Al hebben die altijd door als ik met een camera zit, want dan komen ze niet meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's. Wij hebben ook een vlinderstruik in de tuin. Maar ben altijd te laat. Toch nog maar een nieuwe poging doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥