Insta-Peek #32

by - juli 23, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.



Een mooie spreuk die ik heel toepasselijk vond na alle nare gebeurtenissen uit het nieuws  Een koffie Mocha om goed wakker te worden. De dag ervoor had ik een baaldagje, maar hopelijk zou het vandaag beter gaan  Een tripje naar de Leenbakker en de Prenatal stond er op de planning. Mooie gordijnen uitgezocht én besteld voor de babykamer en bij de Prenatal vond ik een aantal lieve ledikant lakentjes waaronder deze met panda's  Ook kocht ik voor mijzelf wat kleding bij de Prenatal. De rest van de middag zaten wij bij mijn ouders in de tuin. 



Woensdag had Chris een dagje vrij genomen. Wij zochten wat tegeltjes uit voor het toilet en de badkamer, in September gaan ze dit verbouwen voor ons. Hopelijk is hiermee de lekkage ook verholpen. Daarna trakteerden we onszelf op een lekker stukje Rijstevlaai en dobberden we in het zwembad van mijn ouders ♥ En dit dobberen deden we bijna iedere avond van de week. Toch wel lekker dat mijn ouders het zwembad vorig jaar hebben aangelegd ♥ Ondanks de warmte haakte ik Floortje de uil af   En genoten wij s'avonds op het balkon nog van het avondzonnetje. Net op tijd om de tweede bloem in de roos uit te zien komen 

En hoe was jullie week?

You May Also Like

8 Reacties

  1. Wat klinkt dit eigenlijk allemaal fijn, mijn week was van drie dagen hard werken in veel te hoge temperaturen. Maar we kregen op vrijdag wel opeens een lekker waterijsje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lakentje met panda's zo schattig! Floris de uil is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zwembad.. taart.. dat klinkt als een goede week <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie quote! Inderdaad heel toepasselijk op de recente gebeurtenissen. Zo te zien was het verder een enorm leuke en gezellige week. Hopelijk mag de komende week net zo fijn worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely ig roundup! The cake looks so yummy and the quote is too beautiful! Xx

    www.thefashionfolks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me echt een leuke week. En ik herken het echt helemaal: ik haak ook gewoon heel het jaar door. Of het nu goed weer is of niet ;) En dit geldt ook voor het breien haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat panda-laken ziet er echt super schattig uit en Floortje is echt prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥