Op een mistige ochtend

by - juli 26, 2016

Op een mistige, zondag ochtend trokken wij onze wandelschoenen aan. Er zou voor deze dag hoge temperaturen worden voorspeld, maar s'ochtends was het nog lekker. Er stond een koel windje en de meeste huizen waren nog in diepe slaap. Heerlijk is dat eigenlijk, iets vroeger opstaan om te gaan wandelen. 



Vaak gaan wij tegen de middag. Maar dan is het te warm, wemelt het van honden en hun eigenaar ( lees: vooral loslopende honden die niet luisteren) of ik ben dan te moe om nog te gaan. S'ochtends een fijne wandeling maken klinkt dan logischer hé. En dat deden wij dit keer dan ook. In een park hier in de stad, grappig eigenlijk dat wij hier de laatste negen jaar nog nooit met z'n tweetjes zijn geweest.


Een gezellig parkje met een grote vijver waar eenden, ganzen en meerkoetjes in rond dobberen. Verderop vind je een schattig theehuisje met een kruidentuintje en aan het eind een kinderboerderij met speeltuin. Voor ieder wat wils dus. Ik denk dat je in de lente heerlijk foto's kan maken rondom die kruidentuin. Nu was bijna alles uitgebloeid en een klein beetje verwaarloosd, maar ik heb toch nog enkele bloemen weten te fotograferen.


En ook mijn babybuik mocht weer eens op de foto. Dit keer niet bij ons thuis tegen de witte muur maar mooi in de natuur. Al enkele weken wilde ik dit graag, maar telkens kwam het er niet van. Ik ben langzaam een lijstje aan het maken met dingen die ik nog graag wil doen en laten vastleggen, want voordat je het weet loopt deze zwangerschap alweer op zijn eind. En ondanks dat wij erg benieuwd zijn naar ons kleine meisje, wil ik er nu toch ook nog even van genieten. Ik weet immers niet of wij ooit nog een zwangerschap mogen meemaken en probeer dus te genieten van ieder moment. En daar zijn dit soort foto's dan een mooi aandenken aan..

You May Also Like

6 Reacties

  1. Heerlijk zo'n vroege wandeling! Mooie foto's heb je gemaakt en leuk om je buik op deze manier vast te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het is ook echt een super leuke foto geworden. Zowel die van jouw en jullie kindje dan de natuurfoto's die in deze blogpost verwerkt zijn. Ah ja, twee keer mijn favoriete kleurtje. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, gelukkig kon je die ochtend al wandelen. Mooie buik heb je seg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch een vroege wandeling :-). Heb je dat alvast gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat vind ik ook zo fijn aan de vroege ochtend, dat de stad nog slaapt!!! Mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk altijd zo'n vroeger wandeling. Als ik er tijd voor heb doe ik het ook zeker. Kan ik van genieten en tot rust komen. Erg mooie foto ook van je<3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥