Een kijkje in onze babykamer

by - juli 09, 2016

Vanaf het moment dat ik wist dat wij in verwachting waren kriebelde het ontzettend om met haar kamertje bezig te gaan. De kamer stond immers zo goed als leeg en ook de meubeltjes lagen al in opslag. Toch durfde ik pas na mijn 12e week echt wat aankopen te doen. Het begon klein, een shirtje en een rompertje. Daarna voelde het wat vertrouwder en kregen de eerste meubeltjes hun vaste plaats.

Inmiddels zit ik in mijn 22ste week en vooral de laatste tijd zijn er veel ontwikkelingen in haar kamertje geweest. Natuurlijk stonden de meubeltjes al een tijd, maar nu is het inrichten ook echt begonnen! Sommigen zullen het veel vinden en anderen weinig, wij doen waar wij ons goed bij voelen. En dat is dingen kopen en regelen, lekker op tijd zodat wij voor zo min mogelijk verrassingen komen te staan. Vandaag neem ik jullie mee in ons babykamertje. Een kleine sneak peek van haar inrichting, accessoires en kleurenpalet. 










Als haar kamertje wat voller en gedecoreerd is, zal ik natuurlijk weer wat foto's maken! Maar voor nu vond ik het toch wel erg leuk om jullie een kleine sneak peek te geven. Mocht je nu erg nieuwsgierig zijn naar een bepaald onderwerp, misschien naar haar kleertjes in de kledingkast, waar wij onze spullen kopen of de inrichting van de commode.. Zet het in een reactie en ik zal kijken of ik er een blogje over kan maken. 

You May Also Like

14 Reacties

  1. Heel mooi en stijlvol, een beetje stoer. Ken je het boek Haak je happy? Die stijl vind ik wel passen bij jou kinderkamer.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute! Het ziet er mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's van jullie mooie babykamer. Even klein tipje van hydrofiele doeken kan je er nooit genoeg hebben. Zo handig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er nu een stuk of 15 en gisteren hebben we er nog twee XXL doeken bijgehaald. Goed op weg zou ik zeggen ;)

      Verwijderen
  4. Wat krijgt jullie kleine meisje straks een mooie kamer zeg. Het ziet er prachtig uit.
    Je gehaakte mandje vind ik ook echt helemaal geweldig.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi ingericht, ze zal heel blij zijn met haar kamer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat leuk! Vind het ook gewoon heel leuk om even te spieken hoe het bij andere mensen in ingericht, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er al heel erg leuk uit, altijd leuk om even binnen te spieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu al erg leuk! Ben eigenlijk wel benieuwd naar de hele kamer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Binnenkort komt er nog een uitgebreide rondleiding ;) Ik wil eerst even wat voor de ramen hebben hangen en wat decoratie aan de muur.

      Verwijderen
  9. Oh ziet er super leuk uit zeg! Mooie kleurtjes hebben jullie ook gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥