The big 25

by - juni 08, 2016

Gisteren mocht ik 25 kaarsjes uitblazen! Terwijl hier en daar je vaak grote spandoeken en flyers tegen komt voor een 25 jarige, hield ik het klein en bescheiden. Het was de bedoeling om het bij ons thuis voor familie en vrienden te houden, zo konden wij gelijk op een leuke manier het geslacht van onze kleine bekend maken. Maar met de hele ziekenhuis opname van mijn oma vond ik dit niet zo gepast. Mijn hoofd stond er eerlijk gezegd ook niet naar. Dus werden de plannen omgegooid en hield ik samen met mijn zus (tweeling hé) afgelopen zondag onze verjaardag voor ons vijven. Klein maar fijn, want het zonnetje zorgde ervoor dat we heerlijk bij mijn ouders in de tuin konden zitten.


Gisterochtend kreeg ik nog even bezoek van mijn moeder en de rest van de dag deed ik waar ik zelf zin in had. Manlief was een uurtje eerder vrij van zijn werk en terwijl ik mijn cadeautjes uitpakte, aten wij samen een gebakje. Heerlijke Rituals producten heb ik gekregen. Eigenlijk een vast ritueel bij ons, maar je maakt mij er altijd blij mee 


En van half zeven tot een uurtje of tien genoten wij van andere kleine gerechtjes. Voor mij was het de eerste keer dat wij Tapas aten. Ik geef toe, met mijn zwangerschap mocht ik helaas veel gerechtjes niet eten, maar gelukkig hadden ze een uitgebreide kaart. Onder het genot van lekkere hapjes en wat geklets zaten wij zo heel wat uurtjes. Een geslaagd verjaardags etentje. De rest van de week heb ik nog wat gezellige lunch afspraken met vriendinnen staan, zo ben ik toch nog even wat langer jarig. Op naar een volgend, spannend jaar!

You May Also Like

6 Reacties

  1. Ik heb nog nooit tapas gegeten. Ik wens je een gelukkige verjaardag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals gefeliciteerd, toch fijn dat je het samen heerlijk hebt kunnen vieren. Tapas heb ik ook ooit gegeten, natuurlijk vegetarische en oh die waren ook heel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik heb nog nooit tapas gegeten, lijkt mij best wel lekker.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! Tapas is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Michelle. Leuk dat het kleinere feestje niet minder leuk was. Het lijkt me vooral ook tof dat je nog leuke afspraakjes in het vooruitzicht hebt zodat je nog wat langer kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkige verjaardag. Hopelijk is het een mooie dag geweest

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥