A Stitch in Time | Mei 2016

by - juni 10, 2016


'ASIT' is een idee om jullie maar ook mijzelf, een beter beeld te geven hoeveel ik de afgelopen maand heb geborduurd. Waarom vraag jij je misschien af? Nou, om beter gemotiveerd te blijven. Met grote borduurwerken wil dit nog wel eens wegzakken, zeker als je alleen maar achtergronden moet borduren!

In de eerste, week van de maand zal ik een nieuwe 'A Stitch in Time' online zetten. Er komen dan twee foto's onder elkaar te staan, één foto van het begin van de maand en eentje van het einde van de maand. Als het goed is, komt de groei dan mooi naar voren. Of misschien heb ik juist die maand helemaal niet geborduurd, dat kan natuurlijk ook. 

FALL FAIRY 


30-04-2016

09-05-2016

Twee halve rijen zijn er deze maand bij gekomen. Het is niet veel, maar dat kan ook wel kloppen. Afgelopen maand heb ik bijna niet gehandwerkt. Ik had er of geen zin in of andere dingen waren belangrijker of leuker. De laatste paar dagen pak ik steeds vaker de haaknaald erbij, de eerste zelf gehaakte speelgoedjes voor de kleine zijn een feit. Maar deze leuke, kleine projecten zijn nog wel eens af dus ik verwacht dat ik de borduurnaald binnenkort wel weer in handen zal nemen. Ook heb ik besloten om geen geboortelap te borduren, dus de Fall Fairy mag fijn op het frame blijven. 


You May Also Like

3 Reacties

  1. Knap, ik doe het je niet na! Ik heb daar totaaal geen geduld voor, geef mij maar een haaknaald ;-) Ik ben benieuwd naar je vorderingen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ieder kruisje is er één! Toch weer een mooie vordering.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥