Insta-Peek #29

by - juni 11, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Terwijl Bentley nog eventjes verder slaapt,zitten wij lekker in het ochtend zonnetje  Alvast wat speelgoedjes voor de kleine aan het haken. Dit wordt een rammel konijntje en een bijtring  ♥ Gezelligheid bij het Food Festival TREK  Mooie quote, helemaal waar  



Na al het lekkers van gisteren, even een gezonde lunch ♥ Van de week mocht ik 25 kaarsjes uitblazen! Nog bedankt voor alle leuke reacties! ♥ De Passiebloem staat ook weer in bloei! Altijd zo'n mooi gezicht ♥ Om mijn verjaardag te vieren, gingen wij s'avonds Tapas eten 


Laatst kochten wij een parasol voor op het balkon, zodat ik ook buiten kan zitten op warme dagen ♥ Ik ging mijn 18e zwangerschaps week in en mijn buik groeit rustig verder ♥ Ik kreeg een aantal Rituals producten van Chris, voor mijn verjaardag. Altijd goed! De Sakura lijn is toch wel mijn favoriet, ik kan weer fijn een tijdje vooruit ♥ Een snelle salade en wat haken voordat ik samen met een vriendin ga lunchen 


Ondanks dat mijn verjaardag dit jaar niet echt groot werd gevierd, was het uit eten gaan toch wel erg gezellig. Gezellige lunch afspraken werden afgewisseld met rust. Om ergere rugklachten te vermijden had ik regelmatig wat rustuurtjes in gepland en zo kon ik de haaknaald er weer eens bij pakken. Op naar een nieuwe week, met nieuwe afspraken..

Wat waren jouw hoogtepunten van afgelopen week?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Nog van harte gefeliciteerd! Wat is jullie hondje toch een schatje om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Michelle en nog gefeliciteerd, Bentley is een schatje.
    Doe je goed om rustpauzes te nemen, ontzie je rug.
    Leuk dat je zelf wat speelgoed voor de kleine maakt.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk overzichtje weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag Michelle.
    Prachtige foto's Michelle en leuk om te lezen wat je hoogtepunten waren :-)
    Ik heb niet zoveel hoogtepunten. Druk met werke en nog steeds mijn man die na zijn ongeval nog niet veel kan.
    Ik wens je een hele fijne nieuwe week en denk goed om jezelf.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne fotootjes! Nog gefeliciteerd met je 25ste verjaardag! En ohh het foodfestival had me zo leuk geleken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Bentley is echt volop aan het genieten op de eerste foto. Ik vind de naam van de Food Truck trouwens erg grappig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥