Terugblik Mei

by - juni 04, 2016

Onderhand zitten wij alweer in de maand Juni! Ondanks dat de tijd soms voorbij lijkt te kruipen, vliegen de weken toch voorbij. Apart eigenlijk.. Mei was de maand van onze zwangerschap aankondiging, leuke shopping tripjes voor de baby, een dagje naar de Keukenhof en natuurlijk ons eerste huwelijks jubileum!

In mei werd het weer gelukkig een stukje beter. Ondanks dat wij nog veel regenachtige dagen meemaakten, liet het zonnetje haarzelf ook wat meer zien.  Heerlijk voor ons, maar ook voor de planten! De dagen van lekker buiten zitten, een terrasje pakken en korte jurkjes is weer aangebroken.

Deze maand mochten wij ook 'vieren' dat Rusje Fenna alweer een jaartje bij ons is. Ondanks dat dit kleine hummeltje nog steeds niet op de hand wil, is ze een geweldig beestje om naar te kijken.

Het grootste item deze maand was toch wel onze zwangerschap. Of dat nu de aankondiging was, de geslachtsbepalende echo of de vele, leuke shopping tripjes.Gelukkig werden de kwaaltjes ook iets minder heftig en zo kon ik langzaam weer in mijn oude ritme komen en ook echt beginnen met genieten.

Deze maand maakten wij weinig uitstapjes. Op de Keukenhof en de Local Sunday Market na dan. Ik merk dat dagjes uit erg zwaar zijn voor mijn lichaam en daarom beperk ik mij ook tot wandelingetjes in de buurt. Geeft niks, dit komt vanzelf wel weer. En zo niet, dan niet. Wij krijgen er iets heel moois voor terug 

Naast de zwangerschap, mochten wij ook ons éénjarig huwelijks jubileum vieren! Dit deden wij door lekker te ontbijten en de middag samen door te brengen op de Local Sunday Market. S'avonds gingen wij heerlijk uit eten. Een fijne afsluiting voor een toch wel bijzondere dag!

Helaas was het niet alleen maar rozengeur en maneschijn! Zo kregen wij deze maand ook weer lekkage in het toilet ( voor de vierde keer), werkte mijn lichaam niet altijd even mee en belandde mijn oma in het ziekenhuis. Inmiddels gaat het weer iets beter met haar, maar het blijft een hele spannende tijd! 

Op naar een nieuwe maand, met hopelijk veel fijne dagen.

Hoe was de maand Mei voor jullie?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Mooie terugblik op de maand mei. De zwangerschapsaankondiging en jullie 1-jarig huwelijk waren dan toch wel de hoogtepunten. Maar ook een paar leuke uitstapjes hebben jullie gemaakt. Fijn dat je je weer een beetje beter gaat voelen en hopelijk gaat het met je oma steeds wat beter.
    Fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie momentjes heb je zeker beleefd. Jullie zwangerschap vond ik het leukste om te horen. Ik las altijd je artikels van niet zwanger worden en duimde ik mee voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie terugblik, proficiat met je 1 jaar huwelijk en de kleine op komst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie maand zo te lezen. Count your blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oei, ik wilde net zeggen dat mei echt een mooie maand voor jullie was en toen las ik de laatste alinea. Hopelijk voelen zowel jij als je oma zich ondertussen weer wat beter.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥