Insta-Peek #30

by - juni 18, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Voordat wij een bezoekje brachten aan de Babydump in Hellendoorn, eerst even gezellig lunchen. Heerlijk om zo in het zonnetje te zitten  Manlief probeert wat draagzakken uit ♥ Verse pioenrozen op de vaas, zijn ze niet mooi?!  Ipv een gezond bakje fruit koos ik voor wat zoete popcorn. Eigenlijk eet ik dit nooit doordeweeks maar ik had er zo'n zin in! Filmpje erbij en mijn middag was compleet 



Afgelopen woensdag ging ik shoppen met mijn moeder. Ik had dringend nieuwe kleding nodig aangezien veel van mijn eigen kleding al niet meer past of lekker zit. Ook haalden wij gelijk de zwangerbox bij de Prenatal en de Etos op  Ik haakte wat aan mijn babyspeelgoed  En ik bestelde een nieuwe navelpiercing. Mijn eigen begon toch al wat krap te zitten  Één van de nieuwe outfits die ik scoorde. Wel even wat anders dan mijn 'normale' garderobe maar ik ben er erg blij mee 

Hoe was jouw week?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Je had een leuke week zo te lezen. Mooie foto's heb je gemaakt. Dat gaat snel bij jullie. Leuke broek is dat seg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat halen voor babyspeelgoed :-). Die pioenroos is inderdaad erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk zo'n overzichtje! Ik vind je nieuwe outfit super leuk en die pioenen zijn ook prachtig! Leuk om je zwangerschap te volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥