De wandelschoenen aan

by - juni 19, 2016

Dit weekend was voor het eerst dat wij weer een stukje gingen wandelen. Natuurlijk wandelen wij iedere dag met Bentley, maar dat zijn (korte) wandelingetjes hier in de wijk. Maar de echte wandelingen in de bossen of een ander natuurgebied bleven uit. Of het nu door de warmte, de regen of mijn lichaam kwam, ze kwamen eigenlijk allemaal aan bod de laatste paar maanden. Oeps, maanden?! Inderdaad, onderhand is het echt al zo lang geleden. Des te fijner was deze wandeling.


Op mijn weer app kon ik zien dat de regen zich tot laat in de middag afwezig zou houden. Een mooi moment om de wandelschoenen aan te trekken en een klein eindje met de auto te rijden. Wij besloten om een wandelgebied hier vlakbij te bezoeken. Als het dan toch teveel voor mij zou zijn, dan zouden we ook zo weer thuis zijn.



Nette,aangelegde paden wisselden de robuuste natuur af, een fijne afwisseling. Het was een mooi gebied wat niet zo druk bezocht werd. Eentje waar je dus heerlijk in alle rust kon wandelen zonder dat je weer een 'botsing' met een andere (loslopende) hond hebt. 



En op deze foto momenten, kon Bentley fijn even uitrusten. Want ook hij is het wandelen niet meer zo gewend. Net als zijn vrouwtje moet hij weer eerst even op gang komen. Maar wat vond hij het weer fijn! Rennend en dartelend tussen het hoge gras. Een fijne wandeling voor lichaam en geest, hopelijk doen wij dit snel nog eens over..

You May Also Like

8 Reacties

  1. Heerlijk, zeker als het weer nog wat meewerkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt hele mooie foto's gemaakt, wandelen is inderdaad heel fijn en perfect voor het hoofd :) Toch weer vaker proberen te doen heb ik zo het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wandelen is zeker fijn als het goed weer is. Hier heeft het al te veel geregend. :) Je hebt genoten want ik zie het aan jouw foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zitten weer echt mooie foto's bij Michelle. Ik hou zelf vooral van die boomstam die als een bruggetje over het water hangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn zeg! Wandelen is zo heerlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo´n wandeling! Ik hou ook wel van de rust. Mooie foto´s!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heerlijk! Ik wil deze week ook weer even lekker gaan wandelen (doelloos wandelen, wandelen tussen werk door doe ik elke dag)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥