Geluksmomentjes #5

by - juni 25, 2016


'Gelukmomentjes' is een nieuwe rubriek hier op Kersenbloesems. Met een paar foto's en woorden laat ik zien wat mijn geluks momentjes van de laatste tijd waren. Deze kunnen groot zijn, maar ook klein. De kunst ervan is om in ons drukke, alledaagse leven ze te leren herkennen en te waarderen. Met deze 'Gelukmomentjes' probeer ik nog even stil te staan en te genieten van deze fijne momenten.

- Langzaam de babykamer beginnen in te richten -


- Een cadeautje ontvangen van de Rituals -

- De Chinese Bellenplant die weer in bloei staat -

- Zelfgebakken rabarber cake -

 - Een leuke zwangerschaps navelpiercing vinden -

- Samen wandelen met dit kleine moppie -


Wat waren jouw Geluksmomentjes van de laatste tijd? 

You May Also Like

5 Reacties

  1. Hoi Michelle,
    Mooie geluks momentjes waren er weer voor jou deze week.
    Wat een schattig truitje voor de kleine, ik heb het niet zo op piercings, zeker niet als je zwanger bent, maar ja ik ben al van de oude stempel hoor, hihihi.
    Je hebt echt een schattig hondje, volgens mij ook wel een allemansvriend, net als die van mij.
    Ik wens je een mooie nieuwe week.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne geluksmomenten. Klein maar fijn :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een onverwachts postpakket met een lief kaartje en een lekkere reep Tony's. Maar ook het avondje bijpraten met een geweldige vriendin. Ze trakteerde me alvast voor mijn 35ste verjaardag omdat ze vond dat we daar wel eens lekker voor mochten gaan eten. Nog meer bijpraten maar dan met de buurvrouw, een knutselmiddag waardoor ik eindelijk nog is een keertje kaarten kon maken, het trouwfeest van de nicht van mijn echtgenoot, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne geluksmomentjes, mijne speelde vooral af op de tuin of als we even simpel samen waren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥