Keukenhof ´16

by - mei 10, 2016

Dit jaar wilden wij, net als vorig jaar, graag naar de Keukenhof. Een gezellig dagje uit om de mooiste bloemen en tulpen te bekijken. We hadden geluk, het zou mooi weer worden dus we bestelden al snel de combi kaarten. Kaartjes voor zowel de trein, pendelbus en de Keukenhof zelf. En dit keer gingen wij niet alleen, mijn ouders gingen gezellig mee! Over de reis kan ik kort zijn, deze was warm, gezellig maar vooral erg lang. De lange wachtrijen bij het pendelbusje hadden wij niet verwacht. Maar toen we eindelijk aan kwamen bij de tuinen was het weer genieten geblazen! Kijken jullie mee naar een kleine foto selectie?






Zoals altijd was het weer één oase aan bloemen! Verschillende kleuren Tulpen, Hyacinten maar ook Narcissen begroette je..



Aan de scherpe kleuren op de foto's kan je al afleiden dat het zonnig was deze dag. En dat is nog zachtjes gezegd, 26 graden gaf de teller aan in de schaduw! Deze appelbloesem boompjes gaven dan ook heerlijke schaduw om even uit te rusten.



En dat was ook het sleutelwoord van deze dag. Lekker rondkijken en vaak even pauze nemen in de schaduw. Heerlijk op een bakje zitten, onder het genot van een warme wafel om de omgeving in je op te nemen. 



En omdat mijn ouders mee waren, konden we eindelijk eens samen op de foto  Na een kort bezoekje van tweeënhalf uur vond ik het genoeg geweest. Niet omdat ik uitgekeken raakte, maar omdat de hitte in combinatie met drukte en de zwangerschap mij teveel werd. 

We namen de bus terug naar Schiphol en onder het genot van een maaltijd kletste wij nog wat na. De terugreis was helaas een vervelende, iemand was voor de trein gesprongen en hierdoor hadden we nog eens twee uur extra vertraging. Heel erg voor de machinist en de overblijvende familie leden natuurlijk, maar ook erg vervelend voor de honderden gestrande treinreizigers die geen kant op konden. Een domper op deze warme maar leuke dag. Ondanks alles was het fijn om weer eens de Keukenhof te bezoeken.

Ben jij er dit jaar geweest?


You May Also Like

10 Reacties

  1. Mooie foto's. Dit jaar geen Keukenhof voor mij. Ik wil graag nog naar Zandsculpturen in Garderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! Ben er nooit geweest helaas, terwijl ik er vlakbij woonde. Leuk voor een volgend tripje naar Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Fijn dat jullie zo hebben genoten, wel vervelend van het zwarte randje aan het eind van de dag :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar wil ik ook echt nog en keertje naar toe :-). Mooie foto's heb je gemaakt. Ik ga dan wel met de auto denk ik als het warm is. Vervelend je terugreis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het keukenhof wil ik ook wel nog eens bezoeken, misschien volgend jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's! Ik ben nog nooit echt in de keukenhof geweest alleen er naast voor het castlefest. Heerlijk ook dat jullie gewoon lekker weer hadden! Dat is natuurlijk een stuk fijner dan de kou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's Michelle.
    Leuk de foto van jullie samen, aanstaande papa en mama.
    Dat laatste is dan wel weer wat minder, als je er een eind aan wil maken vind ik dat je er niet een ander mee moet belasten, de machinist houdt er misschien wel een trauma aan over.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's heb je gemaakt. Vooral die eerste foto vind ik echt mooi gedaan. Leuk om nog eens een foto van jullie tweetjes te zien. Proficiat met je zwangerschap. :) Ik had nog niet gelezen. Maar super nieuws voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's. Ik wil er de afgelopen jaren elk jaar heen en elk jaar lukt het niet. Volgend jaar weer een poging.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥