Insta-Peek #28

by - mei 28, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Ik schreef voor het eerst in mijn negen maanden dagboekje. Omdat ik deze pas in week dertien binnen kreeg, heb ik nog wat in te halen  Ook shopte wij voor het eerst wat baby kleertjes samen. Deze twee schattige setjes namen wij alvast mee naar huis ♥ Voor ons éénjarig huwelijks jubileum kreeg ik een mooie bos Pioenrozen van Chris ♥ Één jaar geleden gaven wij elkaar op deze zonnige dag het jawoord 


De pioenrozen komen nu helemaal uit, zo mooi! ♥ Op ons huwelijks jubileum bezochten wij de Local Sunday Market. Binnen was het erg gezellig maar ook heel druk. Tijd voor wat frisse lucht en wat lekkers. Want ze hadden er genoeg food trucks! ♥ Wij genoten van een portie poffertjes en wat boeren yoghurt ♥ En s'avonds gingen we ook nog eens lekker uit eten. In hetzelfde restaurant waar wij met onze bruiloft en onze gasten aten, genoten wij nu weer van een lekker etentje. Drie uur lang hebben wij er gezellig zitten tafelen 



Ook begon ik steeds nieuwsgieriger te worden naar het geslacht van onze kleine. Het wachten leek lang te duren, maar vanmiddag is het dan eindelijk zover. Dan weten wij of jij een meisje of jongetje bent! ♥ Van de week had ik een afspraak met Iris van Ikbenirisniet.nl Ik mocht haar helpen met haar onderzoek van Bloggers die een Chronische ziekte/beperking hebben. Ik kreeg deze thee van haar, zo lief! Ik kon het wel gebruiken want de dag erna deed ik niet zo veel  Gezellig bezoek gehad van mijn schoonfamilie vanuit Urk.  En daarna was er nog één stukje gebak over, wat vervelend nou  ♥ Ook de tweede orchidee maakt een tak aan 

Hoe was jullie week?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een leuke fotoserie, je maakt prachtige foto's! Jullie trouwfoto is geweldig!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle, leuke week heb je achter de rug.
    Lekker uit eten geweest, tja en dat gebakje ziet er ook heerlijk uit, krijg er zo trek in.
    Ben nu wel benieuwd wat het gaat worden, ik denk een jongetje.
    Groetjes Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die foto van jullie trouwdag is mooi. Ik had eigenlijk ook nog wel een wit parasolletje gewild.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige babykleertjes. Waar heb je die gekocht? (ik ben altijd benieuwd naar nieuwe winkels enzo :) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het broekje komt bij de Hema vandaan, het shirtje bij de Zeeman en het boxpakje bij de C&A. Overal en nergens dus :) Zo doe je vaak de leukste koopjes vind ik.

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige jurk had je op je huwelijk aan! Die kleur: WAUW!

    En wat een prachtige bloemen kreeg je van je ventje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥