Insta-Peek #27

by - mei 14, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Eindelijk konden wij bekendmaken dat wij in November papa en mama gaan worden!  Ik zocht de foto's van de Keukenhof uit en schreef er een blogje over  Om 10.45 uur aan de gebakken kibbeling met brood zitten? Tuurlijk waarom niet, we geven gewoon de hormonen de schuld  Leuke cadeautjes die ik van mijn zus kreeg  


Van Chris kreeg ik voor Moederdag een hele mooie bos Trosanjers én nog wat lekkers van de Rituals  
♥ Bentley had niet zoveel zin om op te staan  Ik kwam in mijn tweede trimester van mijn zwangerschap  Mijn favoriete drankje van momenteel, water met een schijfje citroen 



Om nog even van het lekkere weer te genieten, gingen wij donderdag avond een eind fietsen. Helaas verdwaalden wij een beetje waardoor de tocht wat langer werd. Gelukkig zat er een Mc Donalds en zo konden we even pauze houden met een lekker ijsje  Verse groentes en aardbeien op de markt gehaald en als afsluiten lekker geluncht bij Bagel & Beans, ons favoriete plekje 

Een relaxte en gezellige week dus, met als hoogtepunt de aankondiging van onze zwangerschap! Nu dat de hormonen allemaal wat rustiger worden, voel ik mij ook beter. Tijd voor fijne wandelingen en fietstochtjes dus! Dit hebben wij deze week dus ook weer rustig opgepakt, de rest van de tijd zaten wij lekker op het balkon. Even genieten van de mooie dagen, want helaas moeten wij er nu weer een tijdje op wachten..


Wat waren jouw hoogtepunten van deze week?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Mmm water met citroen, dat drink ik nu ook zoveel! Fijn dat je je alweer wat beter voelt, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn overzichtje zo! Fijn dat wel weer wat beter gaat met alle gekkigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig voel je jezelf nu weer wat beter, lekker en gezond eten doet ook veel goed voor je, het ziet er heerlijk uit.
    Mijn week was gewoon, net als altijd, alleen gister naar een vriendin in Zaandam geweest en even daar naar een heemtuin, heel mooi, de heemtuin hier kan er wel 10 keer in.
    Het was wel koud, daardoor ook geen libellen gezien, maar wel een stel nijlgansen met jongen, de foto's moet ik nog doen.
    Ik wens je een mooie pinkster.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een bijpraat-afspraakje met een vriendin (én mede-boekenfan), de High Tea die ik cadeau gaf voor mijn nichtje haar verjaardag, de ensembledag op de muziekschool waar ik samen met mijn echtgenoot naar toe ging, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi overzichtje :-). Je hoogtepunt snap ik :-). Geniet lekker nu je je weer beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige momentjes zijn het zeker. Ik ben zo blij voor dat je zwanger bent. :) Geniet van de wandelingen en fiets tochten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥