Even bijkletsen

by - mei 13, 2016

Terwijl het hier de afgelopen dagen de 26 graden bereikte, borduurde ik rustig verder aan de Fall Fairy. Gewoon lekker binnen, aangezien ons balkon volop in de zon ligt. Nu ben ik nooit een hele zonaanbidder geweest, maar dat de jurkjes en teenslippers weer uit de kast mochten komen vond ik toch wel erg fijn.


En zo tegen de middag, wanneer de schaduw het balkon bezoekt ben ik ook nog even buiten te vinden. Genieten van alle plantjes en vogeltjes om mij heen. Binnenkort moet ik echt weer eens foto's van de planten maken, met alle zon zijn deze erg gegroeid de laatste paar weken. Maar eerst zijn de foto's van de Fall Fairy aan de beurt.


Want ook zij is de laatste tijd erg gegroeid. Sinds ik haar weer in handen heb, merk ik dat ik weer veel meer plezier in het borduren heb. De andere werken zullen de komende tijd dus nog eventjes blijven liggen. Ook een borduurwerkje voor de baby kamer komt er voorlopig nog eventjes niet. Niet omdat we eerst het geslacht moeten weten, maar omdat ik nog niks naar mijn smaak kan vinden. Voor jezelf iets uitzoeken is toch een stuk moeilijker, zeker als je een bepaalde kleur en thema in gedachten hebt. Maar wie weet..

You May Also Like

7 Reacties

  1. Mooie update en wat een mooi borduurwerk. Ga je het delen of het een jongentje of meisje wordt? Of houden jullie het voor jezelf?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het veel's te leuk om er blogjes over te schrijven, dus ik ga het hier ook zeker met jullie delen ;)

      Verwijderen
  2. Ziet er goed uit! Ik vind het altijd jammer dat de borduurwerkjes altijd in baby-roze of baby-blauw zijn... Het blijft zo stereotiep.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! En als je al de goede kleur hebt gevonden, moet het patroontje je ook nog aanspreken.

      Verwijderen
  3. De Fall Fairy wordt erg mooi, je vliegt altijd over het doek als je eenmaal de naalden hebt gevonden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk, mooi zeg! Ik ben met dit weer ook maar 10 min in de zon te vinden (anders ben ik een kreeft) en ga daarna lekker in de schaduw zitten. Maar binnen is het ook heerlijk met alle ramen open :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent al redelijk ver met je borduurwerk. Knap hoor. Ben zo benieuwd wanneer het af is.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥