Kleine Fenna

by - mei 17, 2016

Vorig jaar rond deze tijd, hoorde ik voor het eerst in jaren weer kleine voetjes rond trappelen in een loopwieltje. Het kriebelde al een tijdje om weer een hamstertje in huis te nemen en na kort overleg met Chris besloot ik dat het weer tijd werd. In een paar dagen tijd richtte ik een mooi verblijf in met de spullen die ik nog had. Ook bestelde ik wat nieuwe, houten artikelen om het verblijf een mooie, natuurlijke uitstraling te geven.


Één jaar is kleine Fenna alweer bij ons. Misschien vinden sommige mensen het vreemd, maar dieren behoren echt tot mijn gezin. De dag dat hun bij ons komen, is dan vaak ook de dag dat ik hier eventjes bij stil sta en ze op wat extra's trakteer.


En natuurlijk kan een leuke fotosessie en een blogje niet uitblijven! Want dit kleine acrobaatje wil in ruil voor iets lekkers altijd wel op de foto. Ik moet alleen wel heel vlug zijn, want stil zitten doet ze niet. Daar staan Russische Dwerghamsters natuurlijk ook wel om bekend.


Maar zo heel af en toe heb ik geluk en knip ik net op het goede moment af. Een leuke foto rijker en Fenna geniet van de aandacht. Wel op een veilige afstand. Niet zo gek, want als je zo klein bent lijkt de wereld natuurlijk wel heel erg groot. Oppakken en vasthouden vind ze nog steeds niet leuk. Aaien en voeren uit de hand kan ze wel van genieten, dus ach Bentley meld zich altijd wel als vrijwilliger om te knuffelen..


En als ik dit schattige koppie dan zie, dan vind ik het ook helemaal niet erg. Op naar (hopelijk) nog een jaar van zonnebloempit'jes voeren, schattige foto's maken en kleine voetjes in een loopwieltje horen..

You May Also Like

12 Reacties

  1. Ach wat een schatje <3
    Mijn zusje heeft ook zo'n hamstertje, echt een ontzettend lief beestje - en inderdaad heel erg actief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij (inclusief de kat en hond) vinden het heerlijk om gewoon te kijken naar dit drukke hamstertje. Dat is een voordeel van een glazen verblijf, ja kan haar aan alle kanten bekijken zo leuk!

      Verwijderen
  2. Ohhhh (smelt), wat een schatje! Ik begrijp je dierenliefde helemaal. Wij genieten van onze konijnen (nooit geweten dat dieren ook karakters hebben). Ik ben helaas allergisch voor dieren, dus binnen een huisdier houden is geen optie. Vroeger was ik dol op onze poes. Zo jammer dat ik er niet meer tegen kan! Mijn 15-jarige dochter zal later een huis vol dieren hebben, dat weet ik zeker!
    Geniet van jullie nieuwe huisgenoot!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's van je hamstertje Michelle.
    Ik vind de laatste foto zo aandoenlijk, echt schattig.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een jaar al weer? Wat gaat de tijd toch ook ontzettend snel, weet nog wel dat je hier op je blog schreef dat jullie haar gekocht hadden! En hamsters blijven toch echt ontzettend leuk en lief <3.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep, we kochten haar een weekje voor de bruiloft! Gaat echt super snel. Ik heb al jaren een zwak voor hamsters, misschien kan je er niet zo'n goede band mee opbouwen als een hond,kat of konijn maar ik blijf ze zo schattig en leuk vinden.

      Verwijderen
  5. Mooie hamster. Die van ons wordt zo traag. Kan niet meer naar boven klimmen. Als staat nu beneden, maar ja ze is 2 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herinner me nog de leuke én vooral schattige foto's toen Fenna net bij jullie was aangekomen. Het ziet er nog steeds een schatje uit. En ach, dat knuffelen vindt onze cavia Chewie ook nog steeds maar niets. Poseren als fotomodel doet hij ook niet zo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne foto's. Je smelt gewoon weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat een schatje!!!! IK zou er meteen één willen aanschaffen hahaha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje. Die laatste foto! Smelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje is Fenna seg en zo klein. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥