Insta-Peek #26

by - mei 07, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Niet alleen de Pioentulpen doen het hier goed, buiten begint ook de Chinese klokjesbloem weer op te komen. deze kochten wij vorig jaar als vaste plant en zoals het er nu naar uit ziet, mogen wij er dit jaar ook weer van genieten   Gisteren kwam mijn oogschaduw palletje van Sleek binnen, zulke fijne kleurtjes! ik ben er erg blij mee   Sindskort staat er iedere ochtend weer een verse smoothie op het menu. Vandaag Griekse yoghurt met mango  Deze Pioentulpen doen mij denken aan mijn bruidsboeket 


Ook de Margrietjes gaan lekker  Het wordt heerlijk weer de komende dagen!  Een lekker vooruitzicht aangezien wij morgen naar de Keukenhof gaan ♥ Wij vermaken ons wel  Gisteren een gezellig dagje Keukenhof met mijn ouders gedaan. Hier komt natuurlijk nog een apart blogje over 

Hoe was jouw eerste Mei- week?

You May Also Like

2 Reacties

  1. Heerlijke foto zo in de zon. En tof naar de Keukenhof. Zie er altijd hele rijen staan, bij de bus die richting Keukenhof gaat. Ben erg benieuwd naar je (foto)blogje erover. Fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, de Keukenhof lijkt me echt wel een prachtige locatie om van de zonnestralen te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥