Één jaar getrouwd ♥

by - mei 24, 2016

Één jaar en twee dagen geleden beleefden wij misschien wel onze bijzonderste dag ooit, toen trouwden wij voor onze familie en vrienden. Een dag om nooit meer te vergeten. Alles was precies goed en het met het weer hebben wij zoveel geluk gehad! Nu mogen wij elkaar al een vol jaar man en vrouw noemen, benieuwd hoe wij dit hebben gevierd? Lees dan verder..


Eigenlijk had ik graag een romantische weekendje weg gewild, maar omdat ik de eerste weken van mijn zwangerschap heel moe en misselijk was durfde ik eigenlijk niks te boeken. Wij besloten het dus maar om rustig aan te doen. S'ochtends hebben wij uitgebreid ontbeten met lekkere broodjes en croissantjes. Als uitzicht hadden wij deze prachtige Pioenrozen, deze kreeg ik op zaterdag van Chris. Ik voel dat een traditie is geboren, aangezien ik ook Pioenrozen in mijn bruidsboeket had.


Helaas regende het heel de dag, maar gelukkig had ik wel een leuk uitstapje gevonden dat binnen werd gehouden. De Local Sunday Market werd dit keer vlak bij georganiseerd. Beide waren wij hier erg benieuwd naar.  Al vroeg liepen wij tussen de gezellige kraampjes en handgemaakte artikelen. Achteraf maar goed ook want een uurtje later begon het erg druk te worden. Als afsluiter aten wij deze heerlijke poffertjes. Het voordeel van een uitje dichtbij huis, is dat je nog weer een keertje thuis bent. Eenmaal thuis konden wij weer even bijkomen van alle drukte, want s'avonds hadden wij een speciale date.


Wij gingen lekker uit eten in het Restaurant waar wij met de bruiloft, met onze gasten ook hebben gegeten. Het was bijzonder om hier weer te zijn, het afgelopen jaar waren wij hier namelijk nog niet naar terug geweest. De gastheer herkende ons nog en dit zorgde voor en gezellig gesprek. Het eten was zoals altijd heerlijk en met tweeënhalf uur tafelen sloten wij af met een sorbet en een kopje koffie. Een gezellige dag om te vieren dat wij precies één jaar getrouwd waren..

You May Also Like

8 Reacties

  1. Hartelijk gefeliciteerd en wat een mooie dag hebben jullie ervan gemaakt!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat, mogen er nog vele jaren tesamen volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Nog veel geluk samen, met een kleintje op komst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd! Wat een leuke dag hebben jullie ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd Michelle, met jullie eerste huwelijks jaar.
    Ik hoop dat er nog vele bij mogen komen.
    Als het enigszins kan die dag altijd gaan vieren, is toch een speciale dag.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat jullie er zo'n fijne dag van hebben gemaakt. Jammer genoeg was ik zelf ziek op onze vijfde huwelijksverjaardag. Misschien moeten we binnenkort een herkansing inplannen op de dag dat we 16 jaar samen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd. Erg laat sorry. Maar ziet er gezellig uit. Pioenrozen ik hou er van😀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super en hier ook nogmaals gefeliciteerd! Zag het natuurlijk al op IG voorbij komen.. Super! Onze 4de trouwdag komt er ook alweer aan... Gaat snel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥