Tag | If in doubt, drink tea

by - april 11, 2016

Een tijdje geleden werd ik door Zwartraafje getagt om de 'If in doubt, drink tea' tag in te vullen. Voor deze tag moet je de labeltjes van je Pickwick thee in de gaten houden, want hier staan iedere keer weer van die leuke vragen op. Het is de bedoeling dat je dan een paar van die vragen op je blog beantwoord. Nou, daar wilde ik best aan meedoen! Als theeliefhebber gaat er redelijk wat thee hier doorheen, dus vragen genoeg.. Lezen jullie mee?

Ben je liever populair of ben je liever slim?
Ik denkt toch dat ik liever slim ben. Populair zijn is niet echt iets wat ik wil zijn, aangezien ik van rust en ruimte houdt. Slim zijn is handig en met dit trek je ook de juiste mensen aan, als je populair bent zou ik mij altijd afvragen waarom deze mensen zoveel rond mij heen hangen...

Ben je ooit naar de eerste hulp geweest?
Nee volgens mij niet, gelukkig ook maar!

Hoeveel paar schoenen heb je?
Als vrouw schaam ik mij gewoon een beetje, maar ik heb in totaal 6 paar schoenen. Hier kan ik het hele jaar ook mee vooruit, van s'winters tot zomers. Één paar zwarte legerkisten, één paar hoge legerkisten, één paar paarse Dr. Martens, wandelschoenen, zwarte sandalen en zwarte zomerschoenen.

Wat je is favoriete kledingstuk?
Een fijn, basic zwart jurkje. Kan altijd en is makkelijk te combineren met stoere legerkisten, een leuke panty en wat sieraden.



Wie uit het verleden zou je willen ontmoeten?

Niet zozeer het verleden misschien, maar ik zou de jongere versies van mijn ouders wel eens willen ontmoeten. Ik ben erg benieuwd hoe hun op mijn leeftijd  (24) waren. 

In welk tijdperk zou je willen leven?
Ik zou wel in de Victoriaanse tijd willen leven. De hoffelijkheid, de jurken en gebouwen vind ik altijd zo mooi in films. Ja ik zou daar best eens een kijkje willen nemen. Ik denk niet dat ik er permanent zou willen leven, zeker niet als je niet van de hogere klasse was. De grote verschillen in levenswijze en dominantie naar vrouwen toe spreekt mij dan weer niet aan.

Wat is je favoriete snoep?
Ik ben gek op zuur snoepgoed. Zure matjes, zure ballen, zoet en zure winegums maar ook een zuurstok of een stukje chocolade lust ik erg graag. Snoep haal ik eigenlijk niet zo vaak in huis, want ik kan het nooit bij maar één of twee snoepjes houden..

Heb je een stopwoord?
Hmm als iets mis gaat zeg ik vaak 'Crap'of 'Holy crapjes'  Dit is meer als een geintje tussen mij en Chris begonnen, maar sindsdien heb ik het overgenomen. Sowieso vind ik woorden in het Engels vaak mooier en leuker klinken als in het Nederlands.

Lezen jullie de vragen op de Pickwick labeltjes?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Leuk om te lezen! Ik zag laatst pas dat er vragen op de labeltjes staan en vond het grappig. Ik weet niet meer welke vraag het was en vergat vervolgens weer erop te letten. We hebben ook lang niet altijd Pickwick thee. Wel een leuk idee!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik koop nooit pickwick dus nee lees geen vragen, maar dit is leuk om te lezen! 6 paar schoenen vind ik best veel eigenlijk. Bij mij is het best ernstig: mijn vriend heeft meer schoenen dan ik :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik drink geen pickwickthee, ik heb losse thee van de koffie- en theewinkel. Ik denk dat het op mijn werk wel wat zou losweken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je hem hebt ingevuld. Zelf ben ik niet gek van zure snoepjes. Ik trok zelfs een gezicht toen ik het las. ;) Die Holy Crapjes vond ik wel grappig. Zelf hebben mijn echtgenoot en ik ook enkele van die woordgrapjes. Het probleem is dat ik die soms ook bij vriendinnen gebruik en die kunnen dan helemaal niet volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die vragen altijd erg leuk, hoewel ze er wel wat meer mogen gebruiken. Drink zoveel thee dat ik de meeste nu wel ken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥