Lotus Owl

by - april 08, 2016

De oplettende lezer had vast al wel gezien dat er vorige maand geen borduurupdate online kwam. Ook de 'A Stitch in Time' bleef uit. Simpelweg omdat er niets werd geborduurd. Geen enkel kruisje kwam tevoorschijn op het grote doek. Te druk met het herontdekken van het breien en het haken van aanvraagen en projecten. Eigenlijk heb ik dit soort periodes altijd. Of ik haak heel veel, of ik brei of ik borduur. Maar nooit echt tegelijk. 


Schijnbaar is dit gewoon hoe ik werk. Geeft niks, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat die mooie borduurwerken één voor één af komen. Dat het jaren gaat duren heb ik mij al bij neer gelegd. Nu dat de lente is begonnen en de dagen weer lichter en zonniger zijn geworden, zijn de donkere kleuren verdwenen. De Fall Fairy en Liberate Me mogen weer even de kast in en dit keer is het de beurt aan de Lotus Owl. Eens zien of ik die derde bladzijde erop kan krijgen de komende tijd..

You May Also Like

5 Reacties

  1. Ik heb ook altijd buien. Volgens mij is dat het natuurlijkst met hobby's.
    Bij routine wordt het soms werk. Dit borduurwerk heeft mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar hoor :-). Ik doe ook vaak bepaalde dingen een periode en dat wissel ik dan wel eens :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij liep handwerken ook altijd in blokken. Een periode waarin de ene sjaal na de andere uit mijn breipriemen verscheen, vervolgens een periode haakwerkjes en op een ander moment was het dan weer net kruisjessteek. De laatste tijd ligt het jammer genoeg vrijwel helemaal stil. Haken en breien zorgt binnen de kortste keren voor ontstoken spieren en geblokkeerde gewrichten. :( Misschien moet ik het nog maar is proberen met het kruisjessteken en hopen dat dit geen extra pijnklachten oplevert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar..ik wissel ook af met handwerkjes..vind het wel moooii worden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar, ook hier komt en gaat het met vlagen! Maar dit is wel een heel prachtig werk aan het worden al!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥