Regenboog eenhoorn

by - april 12, 2016

Een tijdje geleden vroeg een vriendin of ik deze Regenboog Eenhoorn voor haar wou maken. Ik beloofde haar dit, maar we kwamen er nooit meer op terug. Gelukkig was ik het niet vergeten en toen haar verjaardag eraan zat te komen, pakte ik de haaknaald erbij.


Dit leuke Eenhoorntje is redelijk snel te maken, ik denk dat ik deze leukerd in twee middagjes heb gemaakt. Eigenlijk was ik het meeste tijd kwijt aan de manen, want deze plukjes moet je stuk voor stuk vast maken. Maar het geeft wel een heel leuk effect! Het hele knuffeltje is gemaakt met Stylecraft Special DK garen en sinds dit projectje wil ik bijna geen ander garen meer. Op katoen na dan. Super zachte draden en het haak heerlijk weg! 


Gisteren mocht ik haar dan overhandigen en wat was mijn vriendin er blij mee! Altijd leuk als mensen je gehaakte cadeautjes zo waarderen! Op naar het volgende project 


You May Also Like

12 Reacties

  1. Wat een leukerd! Zo fijn als je iemand blij kunt maken door iets met liefde voor ze te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die ziet er echt lief uit. De eerste foto vind ik trouwens super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk, en wat een leuke foto die eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk om iets zelfgemaakt af te geven. Wat een schattig knuffel diertje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan wel begrijpen dat je vriendin er erg blij mee was. Wie wil er nu geen eenhoorn in huis??
    Ps. Momenteel is er een winactie op mijn blog. Zin om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en vooral omdat t voor haar alsnog een verrassing was! Heel netjes gehaakt! Ben benieuwd naar het garen..hadden ze die ook in rijssen waar we toen zijn geweest? Ik moet t babyjasje nog steeds afhaken en ben begonnen aan een zomersjaal met katoen&polyester garen.. blijft leuk maar kom tijd tekort hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergaaf gedaan zeg! Hij ziet er heel schattig uit! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, deze is echt enorm schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan mij niet voorstellen dat het makkelijk in elkaar is gemaakt, lijkt mij best moeilijk. Maar je hebt er verstand van waarschijnlijk. ;-) Heel erg leuk en hopelijk dat zij er van geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OH. Tot nu toen vind ik deze toch echt de LEUKSTE. En dat zegt wat, want ik vind ze allemaal wel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke vrolijke eenhoorn. Met dat garen heb ik nog niet gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥