Instaswap

by - april 21, 2016

Een tijdje geleden had ik mij aangemeld voor de Instaswap Spring Edition. Hierbij is het de bedoeling dat je iets kleins maakt (voorkeur) of koopt voor jouw swapmaatje. En natuurlijk pak je daarna je cadeautjes en je pakketje zo leuk mogelijk in. Dit swapmaatje krijg je willekeurig en ken je dus helemaal niet. Zijn of haar Instagram feed is dus eigenlijk alles wat je over hem of haar te weten krijgt. Best een uitdaging dus! Afgelopen maandag, 18 april, was het dan eindelijk de dag. De dag dat iedereen zijn pakketje of envelop op de bus deed.  


Dinsdag, aan het eind van de middag kreeg ik mijn pakketje binnen. Omdat wij allemaal anoniem blijven, ook voor je swapmaatje had ik dus totaal geen idee wie mij 'had'. Of ik überhaupt een pakketje of een brievenbuspakketje zou krijgen. Een spannende dag dus! Maar kijk eens hoe mooi ze het heeft ingepakt!


Niet alleen de doos, maar ook de cadeautjes waren zo leuk ingepakt  Het was bijna zonde om ze uit te pakken, maar ja ik was dan ook wel weer heel benieuwd wat ik zou krijgen! Om mijn swapmaatje op weg te helpen had ik een paar steekwoorden op mijn feed neergezet. O.a de kleuren (wit, grijs en turquoise), bloemen, chocolade, thee en handgemaakt had ze goed onthouden.


En dit waren mijn cadeautjes, zo veel! Een zaai setje voor Margrietjes, een kaart met een houten kaarthanger, verschillende zakjes thee in een leuk doosje, zwarte thee met cranberries, een doorzichtige kaar met veren erop, stickers, een hanger/mini prikbord, pure chocolade, een kaart met een lieve tekst, bloemen stickers en een mooie woonketting.


De persoonlijk, geschreven kaartjes maken het extra leuk! Op mijn Instagram feed kon ze zien dat ik gek ben op thee, dus had ze een paar verschillende smaakjes thee bijgevoegd. Hoe leuk! Eigenlijk ieder cadeautje vond ik super leuk! Ik was nog wel bang dat mijn pakketje zou tegenvallen, een ander kan toch een hele andere smaak dan jijzelf hebben hé. Maar ik was blij verrast! 

Mijn pakketje is nog onderweg naar de ontvanger aangezien ze een paar keer niet thuis was, deze zal ze hopelijk vandaag mogen ontvangen. Als ze mijn pakketje heeft ontvangen, zal ik er natuurlijk een blogje over schrijven. Ik ben zo benieuwd wat ze ervan vind, maar voor nu geniet ik lekker van mijn gekregen swap spulletjes 

Heb jij wel eens meegedaan aan een swap?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat een leuk initiatief. Zelf deed ik tot nu toe enkel mee met een bladwijzer-actie via de Boekenfans Facebook-pagina. Jouw anonieme zender heeft haar pakjes echt héél mooi ingepakt. Ik kan me inbeelden dat het heel leuk was om al die kleine pakjes te mogen uitpakken zonder een idee te hebben van wat er in zat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakketje heb je ontvangen! Echt heel tof! Mooi ingepakt en leuke cadeautjes. ik ben ook benieuwd naar jouw verstuurde pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pakketje heb je gekregen! Lijkt mij ook best wel spannend, zo afwachten wat je krijgt en hoe het allemaal verpakt is enzo! Ik heb zelf nog nooit aan zo'n swap mee gedaan maar lijkt mij best wel eens leuk om te doen, wel moeilijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk pakketje! Heb er zelf nog nooit aan meegedaan. Alleen kaartjes schrijven. Ik vond dat de pakketjes ook wel erg groot en duur werden, dus deed ik er niet aan mee om teleurstellingen te voorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit. Heb zelf nog nooit mee gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥