Insta-peek #25

by - april 23, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Vanmiddag even naar het tuincentrum geweest en gelijk even gezellig koffie gedronken mét een taartje  Naast een paar spullen voor de dieren, mocht dit leuke Cactus'je ook met ons mee   Terwijl lief weer aan het schilderen is, heb ik de cadeautjes voor mijn Swapmaatje ingepakt. Zo leuk om te doen! Deze foto geeft een kleine impressie want ik heb nog veel meer voor haar, het past niet eens in mijn bedoelde brievenbusdoosje.. oeps ♥  Drukke ochtend en middag gehad, nu even genieten van een lekker voetenbadje. Natuurlijk met een Manibomb van Watmaaktjemooi 


Ik ben gek op pannenkoeken, maar helaas zijn deze niet zo gezond. Deze bananenpannenkoekjes zijn dat gelukkig wel. Je maakt ze van 1 rijpe banaan, 2 eieren, een snufje bakpoeder en kaneel. Bak ze wel in wat meer olie, anders krijg je ze bijna niet omgedraaid ♥ Van mijn swapmaatje kreeg ik een mini zaaipakketje van de Hema, voor Margrietjes. Dit voorjaar heb ik nog niks gezaaid, dus nu toch maar even snel gedaan  Het schaapje kan nu ook horen  Lekker hoor dit zonnetje #lenteweer

Deze week bestond uit (gezellige) afspraken, de Instaswap versturen én ontvangen, haken, kleding shoppen voor Chris en lekker buiten zijn. Eindelijk was het weer lekker om buiten op het balkon te zitten. Tommie kan daar ook altijd zo van genieten!  Ze staat nu iedere ochtend voor de deur, omdat ze zo graag op het balkon wil ^^  Helaas moet ze nog maar eventjes geduld hebben, want het lekkere lente weer schijnt weer te verdwijnen. 

Hoe was jullie week?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Leuke foto's en klikt als hele fijne dagen. Geniet van je Zondag<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer leuke foto's! Die pannenkoekjes wil ik binnenkort ook gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Ze zijn erg lekker, een paar schijfjes gebakken banaan erbij is ook zo lekker...

      Verwijderen
  3. Echt alle ingrediënten voor een leuke week waren blijkbaar aanwezig. Leuk samen zijn, buiten kunnen rondwandelen, creatief bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes! Ik houd van dit soort weken, leuke afwisseling maar niet te druk..

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥