Een koolmeesje & Krokusje

by - april 04, 2016

Toen ik Heinz het Hertje had gehaakt, had ik de smaak goed te pakken. Deze seizoen figuurtjes van Lalylala zijn te leuk om niet te maken! Maar natuurlijk is de winter allang voorbij en is het tijd voor de lente. Snel zocht ik mijn kleurtjes bij elkaar ( wat erg makkelijk is als je een grote voorraad hebt) en besloot om de lente figuurtjes te gaan haken..

 Titus het Koolmeesje

 Carla de Krokus


De lente editie van Lalylala bestaat uit een vogelhuisje, een koolmeesje en een krokusje. Het vogelhuisje heb ik overgeslagen aangezien ik deze niet zo leuk vond. Maar de overige twee kropen al snel van mijn haaknaald. Leuke, snelle projecten voor tussendoor en ideaal om restjes op te maken.! Later zag ik dat Lalylala ook een add on beschikbaar had gesteld voor de Krokus, je kan er nu ook een Narcis, Blauw druifje en Sneeuwklokje van maken. Super leuk dus! Ze staan nu gezellig op de Sidetable te pronken, naast de bloemen heb ik nu dus een extra stukje lente in huis 


You May Also Like

11 Reacties

  1. Echt helemaal lente, wat leuk!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is die leuk, leuke kleuren combi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt dus nog de andere bloembolletjes erbij maken als je je verveelt ;-) Mooi gehaakt in echte lentekleurtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn super mooi, heel erg lief.
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat koolmeesje is prachtig gemaakt. Dat heb je knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n leuke en originele lente-versiering.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze ontzettend schattig!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat krokusje vind ik erg mooi.
    Ik vind het ook bijzonder knap dat je zo creatief bent hoot.
    Echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn erg leuk! Ik heb ze nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥