Bloemenpracht | Magnolia

by - april 05, 2016

Bloemenpracht, een reeks die ik vorig jaar ben begonnen. Want sommige foto's verdienen alle aandacht. Zij hebben geen vele woorden, teksten of gedachtes erachter nodig. Nee, ze zijn al mooi van zichzelf. 

Tijdens onze wandelingen met Bentley komen wij vaak de mooiste bloemen en planten tegen. Natuurlijk mag altijd de camera mee tijdens deze wandelingen en zo kan ik deze mooie en fijne dingen altijd gelijk vastleggen. Afgelopen zondag liepen wij lekker in het zonnetje en kwamen plots een Magnolia boom tegen. Deze stond nu zo mooi in bloei dat ik besloot om een mini fotoshoot te houden. Want voordat je het weet zijn deze prachtige bloemen alweer weg.. Genieten jullie ook mee?









You May Also Like

8 Reacties

  1. Prachtige foto's van prachtige bloemen. Ik zie ze nu ook overal in bloei staan. Zelf had ik van de bloemist onlangs een paar takken in huis, met wat kleinere bloemen, en die deden het ook al zo mooi. Jammer alleen dat de bomen buiten maar zo heel kort bloeien.
    Fijne dag vandaag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn moeke wilde vroeger altijd een magnolia om in de tuin te planten. Sindsdien let ik er steeds op wanneer ik is in een plantenzaak terechtkom. Jammer genoeg heb ik hem nog nooit tegengekomen in onze buurt. Misschien moet je er echt voor naar een grotere speciaalzaak gaan.

    Onze achterburen hebben momenteel twee kersenbloesems die prachtig staan. Vorig jaar verloren ze hun bloemen heel snel door rukwinden dus ik hoop dat die dit jaar wegblijven zodat we langer van de bloemenpracht kunnen meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa ze zijn heel mooi & al helemaal wanneer die mooie blauwe lucht op de achtergrond verschijnt! Wie weet komt ie er ooit wel voor ons in een nieuwe tuin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel! Genoten heb ik zeker, wat een talent heb jij om prachtige foto's te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit zo'n mooie bloem! Ik wil er binnenkort ook foto's van maken, als ik er eentje zie! Jouw foto's zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Michelle!
    Deze bloemen zijn ook zo mooi. Hier noemen ze het tulpenbomen :-)
    Geweldige foto's en prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke serie op je blog. Dit komt ook omdat je echt goed mooie foto's maakt. Deze boom kom ik trouwens niet zo vaak tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige bloemen. Ik kan echt genieten van zulke fijne natuur foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥