Cactus hoekje

by - april 18, 2016

Vroeger in ons interieur had ik overal wat staan. Wekelijks werd er bij de Xenos en de Action nieuwe decoratie spulletjes gehaald en zo probeerde ik ook met de seizoenen mee te gaan. In de herfst stonden er kunst herfstbladeren in een vaasje en in de lente stond er een schapen beeldje. Tegenwoordig vind je dit soort frutsels niet meer in onze woonkamer. Wij hebben een aantal hoekje gecreëerd met een paar fijne decoraties. Niet te veel, niet te opvallend en vooral rustig. Zo ben ik ook erg blij met het hoekje op de sidetable. Laatst kocht ik een boomschijf bij de Action en de potjes en de cactussen had ik nog. Met een paar simpele aanpassingen heb je ineens een leuk, nieuw hoekje.




Ooit heb ik deze cactus, samen met nog twee anderen in een setje bij de Ikea gekocht. Met potjes, maar deze vond ik niet meer zo mooi. Aangezien ik veel decoratie spulletjes bewaar en zo ook deze potjes, had ik ineens een nieuw setje. Wat steentjes erop en het ziet er al heel anders uit.


Dit leuke cactusje mocht van het weekend met ons mee naar huis. Ik wilde al een tijdje een bloeiende cactus in huis hebben, want als ik op mijn zaailingen moet wachten dan duurt het nog wel 5 jaar voordat ze bloeien. Zo af en toe zullen er nog meer cactussen bij komen en zo zal er langzaam een mini verzameling gaan ontstaan.

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat ziet het er gezellig uit, mooi hoekje zo! Zo ging het bij mij ook, vaak decoratiespulletjes kopen, waar je vervolgens zo weer zat van bent. Ik maak nu vaker iets zelf en wissel dat af. Iets wat ik zelfgemaakt heb blijf ik ook veel langer leuk vinden. Misschien omdat ik er zelf energie in gestoken heb.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze altijd zo leuk! vroeger had ik er een hele boel, tegenwoordig staan die allemaal bij me zus op de vensterbank :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk hoekje zo met de cactussen. Ik ben nog niet om, maar neig toch steeds meer naar dit stekelige plantje... dus wie weet binnenkort bij ons ook in huis...
    Fijne nieuwe week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! Oogt ook heel rustig, daar hou ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk zo!! Ik wil altijd de decoratie vanaf de bank kunnen zien om er van te genieten. Het deel op het dressoir vind ik daardoor minder belangrijk. Naast de deco op onze steigerhoutmeubel, heb ik dan ook op de kleine tafel en naast tv nog van alles staan. En soms is t een heleboel en af en toe dan ruim ik alles weer op... het is maar net waar ik zin in hb!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Decoratie en inrichten ben ik niet zo goed in. Besteedt er te weinig tijd en aandacht voor. Behalve de bloemen. Decoratie staan er zo lang tot ze stuk of op zijn. Maar vindt het erg leuk om zulke hoekjes te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er erg gezellig uit! Wij hebben ook wat meer platen in huis (die warempel blijven leven haha)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥