Vrolijke Ranonkeltjes

by - maart 15, 2016

De knal roze ranonkeltjes, je zag ze al in mijn Geluksmomentjes voorbij komen. Ieder jaar wacht ik rustig af tot de Ranonkeltjes weer verkrijgbaar zijn. Helaas zie je ze niet overal, maar ik probeer altijd (naast tulpen) deze leuke bloemetjes in de lente maanden in huis te halen. Wisten jullie al dat veel van mijn favoriete bloemen vaak in het roze voorkomen? Ik ben namelijk gek op de (Stargazer) Lelies, Pioenrozen, Kersenbloesems, Orchideeën, Waterlelies én Ranonkeltjes. Normaal houd ik niet zo van roze, maar bij bloemen vind ik het vaak erg mooi. Ik had niet voor niets een roze bruidsboeket uitgekozen  

Omdat ik zo blij was  (én ben) met mijn roze Ranonkeltjes besloot ik een mini fotoshoot te houden. Want ze zijn heel fotogeniek hoor! Al die kleine blaadjes, zo teer over elkaar heen gevouwen, ieder met een eigen hartje in het midden   Hier moest ik wel een aantal foto's van nemen..







Welke bloemen heb jij nu het liefste in huis?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat een leuke foto's, die wil ik binnenkort ook eens gaan doen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloemen zijn het zeker. Je hebt mooie foto's gemaakt. Ik zie het liefste in huis een orchidee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet niet of ik hier een link mag delen maar ik heb op Pinterest een hele map verzameld met bloemen die ik mooi vind ... https://www.pinterest.com/zwartraafje/flowers/

    Mijn voorkeur gaat uit naar bloemen in mijn lievelingskleur (paars) en eigenlijk ben ik het meeste fan van vrij eenvoudige dingen. Paarse seringen, een hydrangea, ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn inderdaad ook erg mooie bloemen Zwartraafje!

      Verwijderen
  4. Hoi Michelle,
    Schitterende foto's van deze prachtige bloemen.
    Erg mooi en lekker fleurig. Hopelijk heb je er lekker lang plezier van.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige bloemen en wat heb je ze mooi op de foto gekregen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn ook werkelijk prachtige bloemetjes Michelle.
    En je hebt echt een hele leuke shoot van deze mooie bloemetjes gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige foto's van dit tere bloemetje. momenteel heb ik tulpen, veel tulpen. Die koop je hier voor een prikkie langs de weg, dus vazen vol..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's! Bloemen brengen zo'n fijne sfeer in huis.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥