Insta-Peek #23

by - maart 27, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Alweer 10 maanden getrouwd, nog eventjes en dan hebben we ons eerste jubileum al! De tijd gaat echt heel snel!  Na dat lekkere lente weer van laatst is dit wel weer eventjes omschakelen. Helaas is er toch nog een virusje hier in het huis blijven hangen en nu moet ik er ook aan geloven..  Al een tijdje houd ik een app bij om te zien of ik wel genoeg drink op een dag. In het begin was dit echt heel weinig, maar het gaat steeds beter. Misschien leuk om eens een stukje over te schrijven? ♥ Lekker aan het haken voor mijn Swapmaatje 



Deze leukerd is voor mijn swap maatje  Wat wij met dit regenachtige paasweekend doen, de overige eigele kozijnen en deuren eindelijk eens wit schilderen. Eerst in de slaapkamer, daarna gaan we verder naar de woonkamer en dan de rest van het huis  ♥ Vrolijke tulpjes van mijn moeder gekregen, erg blij mee ♥ Een andere Lalylala is alweer in de maak, het zijn zulke leuke projectje voor tussendoor! 

Omdat ik door een fikse verkoudheid niet helemaal lekker was, bleef ik deze week grotendeels thuis. Een goed moment om tussen het rusten door eens wat projecten af te haken. Helaas niks van mijn Lopende projecten lijst. Maar wel een bestelling, een cadeautje voor mijn Swapmaatje en ook iets voor mijzelf.
Hoe was jouw week?

You May Also Like

8 Reacties

  1. Ik vind deze week overzichtjes wel erg leuk bij jouw!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle, wat een leuk soort poppetje heb je gehaakt.
    De tulpen staan ook heel gezellig.
    Ik wens je beterschap.
    Mijn week was zoals altijd, niets bijzonders gedaan, wandelen in huis bezig zijn, en de foto's van de vakantie op mijn website plaatsen.
    Ik wens je hele mooie paasdagen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Michelle,
    Grappige foto's en leuk wat je zo gehaakt hebt.

    Groetjes en fijne paasdagen,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier was het ook een rustige week. Geen echte afspraken dus enkel klusjes in huis en verder zoveel mogelijk rustig aan doen. Volgende week ziet er ook vrij rustig uit. Woensdag heb ik wel met twee creatieve vriendinnen afgesproken en ik hoop volgend weekend naar Facts in Gent te kunnen gaan. Dan zou ik mijn Belle-outfit nog is een keertje kunnen dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent echt lekker aan het haken! Echt heel leuk! De App maakt me nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag de foto van het verven al op instagram. Je hebt leuke momentjes gedeeld. Zalig om al je leuke foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's heb je op je Instagram! Die met de tulpen is ook erg gaaf, mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke haakcreaties! Altijd leuk zulke foto overzichtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥