Een hertje voor mijn Swapmaatje

by - maart 25, 2016

Toen Lalylala met haar seizoen figuurtjes begon, wist ik al dat ik ze allemaal eens zou maken. Alleen, ik maak eigenlijk nooit zo snel iets voor mijzelf. Toen ik mij had ingeschreven voor de Instaswap en mijn Swapmaatje door kreeg, had ik al snel het idee om Heinz het hertje voor haar te maken. Zo had ik gelijk mijn eerste Instaswap cadeautje én ik had al één van de figuurtjes gehaakt.


Voor het eerst doe ik mee met de Instaswap, de lente editie of ook wel de Spring Edition genoemd. Als jij je inschrijft bij de Instaswap krijg je na goedkeuring een naam en adres van een Instagram gebruiker doorgestuurd. Je mag trouwens zelf aangeven of je binnen Nederland wilt blijven of niet. Je krijgt dus van een rondom gebruiker zijn of haar adres. En daar maak je ( voorkeur) en/of koop je wat leuks voor. Om de kosten te beperken raden ze aan om er brievenbuspost van te maken, het gaat dus echt om een kleinigheidje. De Instagram pagina van diegene is je inspiratieboard, aan hand van de foto's kan je zien wat hij of zij leuk vind, hobby's, baan etc.

Nu is het natuurlijk wel zo leuk als iedereen de namen van hun Swapmaatje geheim houdt, maar ook dat jezelf anoniem blijft. Pas op 19 april, als mijn Swapmaatje haar pakketje uitpakt zal ze mijn naam en accountnaam te zien krijgen. Zo is het dus echt een verrassing!


De cadeautjes die ik maak/ koop en krijg zal ik dus pas achteraf laten zien, maar ik ga wel af en toe wat creaties wat ik voor haar maak hier laten zien. Mijn eerste haaksel is dus Heinz het hertje. Wat een schatje is het geworden he! Hij is heel gemakkelijk om te haken en binnen 2.5 uur was ie al af. Een fijn projectje voor zo tussendoor en brievenbus proof! Op naar het volgende cadeautje!

Heb jij wel eens meegedaan aan een (Insta)swap?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat leuk zo'n swap! Ik heb er nooit aan meegedaan, maar dat wil ik wel gaan doen wanneer ik wat meer tijd heb. Wat een leukerd heb je gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat een leukerd weer zeg! Maar 2.5 uur over gedaan? Wauw, goed bezig! Ben benieuwd naar je overige creaties vind ze altijd zo spreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik ben jaloers op je swap maatjes :-). Deze moet ze toch prachtig vinden :-). Ik doe nu mee aan #twitspring. Ook zo iets :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit lief en leuk geworden. Heel erg mooi gemaakt.
    Je Instaswapmaatje gaat hier heel blij van worden.
    Fijn paasweekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat is die leuk, ik kende het idee niet van die swap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heinz is leuk geworden☺ leuk idee zo'n swap.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥