Insta- Peek #22

by - maart 19, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.





Helemaal mee eens  Geen dagje uit vandaag, dat gaan we met een beetje geluk morgen doen. Maar zo een middagje handwerken in het zonnetje is ook niet erg..  Nog steeds blij met mijn mooie Ranonkeltjes  Op pad met de camera om de krokussen vast te leggen. En het zijn er heel wat! 


Vandaag heb ik mijn swap maatje toegestuurd gekregen, zo leuk! Nu nog een maand om leuke dingentjes te bedenken, te kopen en te maken  ♥ Zo af en toe wordt er ook nog wel iets gehaakt. Zorgenvriendje nummer vier, vers van de haaknaald  Van de week schreef ik weer eens een blogje over onze bruiloft en zo kon ik heerlijk weer eens door de foto's heen bladeren ♥ Manlief is na vier dagen griep weer aan het werk. En ik, ik drink nog wat extra vitamientjes om te zorgen dat ik het niet krijg 


Hoe was jouw week?


You May Also Like

4 Reacties

  1. Heel veel lente :-). Lekker frisse kleuren en bloemetjes :-). Veel plezier met de swap :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie momentjes. Je ziet de lente terug in je foto's. Oh veel plezier met je swap. Ik ben altijd te laat voor zulke swaps.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die paarse krokussen. Zo mooi. Zelf kocht ik gisteren een paarse campanulla en die brengt hier nu alvast een beetje lente in huis.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥