Geluksmomentjes #4

by - maart 12, 2016


'Gelukmomentjes' is een nieuwe rubriek hier op Kersenbloesems. Met een paar foto's en woorden laat ik zien wat mijn geluks momentjes van de laatste tijd waren. Deze kunnen groot zijn, maar ook klein. De kunst ervan is om in ons drukke, alledaagse leven ze te leren herkennen en te waarderen. Met deze 'Gelukmomentjes' probeer ik nog even stil te staan en te genieten van deze fijne momenten.

- Een klein potje Natuur-

- Een lekker, verzorgend handen badje voor mijzelf maken -

- Een beginnende zonsondergang, blijft mooi  -

 - Een fijn hoekje op de sidetable creëren -

- Genieten van een vers, gemaakte salade -

- Eindelijk een bosje Ranonkels voor mijzelf gehaald -

- Fijne wandelingen maken samen met mijn kleine vriendje  -


Wat waren jouw geluksmomentjes van de laatste tijd?

You May Also Like

10 Reacties

  1. Oh ik vind je hoekje met die cactussen enz wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke momenten. De lente straalt er vanaf :-). Mooi hoekje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stil staan bij een moment is zeker een must. Ik begin weer te genieten, misschien door de zonneschijn. De dag beginnen met genieten, dierbaren om mij heen, mooie bloemen en bezig zijn met bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het steeds leuk om jouw geluksmomentjes in foto's te zien langskomen. Zelf noteer ik ze wel elke dag in een schriftje, maar dat is natuurlijk vrij sober.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankje! Misschien ook een leuk idee voor jouw om zo'n reeks te beginnen?

      Verwijderen
  5. Wat een waanzinnig mooie foto's! Wat een fijne momenten ook, en zo een schattig hondje heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn allemaal fijne momenten. Nu zijn de volgende bloemen om op te wachten de pioenrozen of vindt je deze niet mooi? En daarna de passiebloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful photos..! :) Really lovely. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is echt goed dat je bij jouw geluksmomentjes stilstaat, dit maakt je nog gelukkiger! Mooie en vrolijke foto's en momentjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥